پرسشنامه تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)

پرسشنامه تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)

پرسشنامه

پرسشنامه تبلیغات شفاهی (دهان به دهان) با هدف ارزیابی اثربخشی تبلیغات شفاهی از ابعاد مختلف (شدت تبلیغات شفاهی، ظرفیت مثبت تبلیغات شفاهی، ظرفیت منفی تبلیغات شفاهی، محتوای تبلیغات شفاهی، تصویر شرکت، تمایل به استفاده از خدمات)

  • تعداد سوال: ۲۵
  • تعداد ابعاد (عوامل): ۶
  • شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج:‌ دارد
  • روایی و پایایی: دارد
  • منبع: دارد
  • نوع فایل: ورد – DOC – DOCX

 

منبع: داوری، علی، محمدی آلمانی، امین، پورناصرانی، امیر، (۱۳۹۴)، تاثير تبليغات شفاهي بر تمايل به استفاده از خدمات بيمه، بهار ۹۴٫

قیمت: فقط ۵۰۰۰ تومان

جهت دانلود پرسشنامه تبلیغات شفاهی (دهان به دهان) برروی دکمه زیر کلیک کنید


خرید و دانلود فایل

این پرسشنامه دارای ۲۵ سوال بوده و هدف آن ارزیابی اثربخشی تبلیغات شفاهی از ابعاد مختلف (شدت تبلیغات شفاهی، ظرفیت مثبت تبلیغات شفاهی، ظرفیت منفی تبلیغات شفاهی، محتوای تبلیغات شفاهی، تصویر شرکت، تمایل به استفاده از خدمات) می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

در پژوهش داوری و همکاران (۱۳۹۴) روایی همگرای این ابزار با استفاده از آزمون تحلیل عاملی مورد تایید قرار گرفت. همچنین برای سنجش پایایی آن از آلفای کرونباخ استفاده شد.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

پرسشنامه وسواس فکری – عملی مادزلی

دانلود رایگان پرسشنامه وسواس فکری – عملی مادزلی