پرسشنامه اجزاء اشتیاق در مصرف کنندگان لاستویکا و گاردنر

پرسشنامه اجزاء اشتیاق در مصرف کنندگان لاستویکا و گاردنر

- درپرسشنامه, روانشناسی, علوم تربیتی, مشاوره
365
0
پرسشنامه

پرسشنامه اجزاء اشتیاق در مصرف کنندگان لاستویکا و گاردنر  که هدف آن سنجش میزان اشتیاق در مصرف کنندگان است.

  • تعداد سوال: ۲۲
  • تعداد ابعاد (عوامل): ۳
  • شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج:‌ دارد
  • روایی و پایایی: ندارد
  • منبع: دارد
  • نوع فایل: ورد – DOC – DOCX
[/yes_listt]

 

منبع:

Lastovicka, John L. and David M. Gardner, “Components of Involvement,” in Attitude Research Plays for High Stakes, J.C. Maloney and B. Silverman (eds.), Chicago: American Marketing Association, 53-73, 1979.

قیمت: فقط ۲۵۰۰ تومان

جهت دانلود پرسشنامه اجزاء اشتیاق در مصرف کنندگان لاستویکا و گاردنر بررویی دکمه زیر کلیک کنید


خرید وو دانلود فایل

پرسشنامه اجزاء اشتیاق در مصرف کنندگان لاستویکا و گاردنر ،توسط Lastovicka و Gardner (1979) ساخته شده است که از ۲۲ گویه و ۳ خرده مقیاس آشنایی (۷ سوال)، تعهد (۴ سوال) و اهمیت هنجاری (۱۱ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان اشتیاق در مصرف کنندگان بکار می رود.نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۷ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «خیلی مخالفم»، «کمی مخالفم»، «بی نظرم»، «کمی موافقم»، «خیلی موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ و ۷ در نظر گرفته می شود.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

پرسشنامه وسواس فکری – عملی مادزلی

دانلود رایگان پرسشنامه وسواس فکری – عملی مادزلی