پرسشنامه اهمیت بازاریابی الکترونیکی در صادرات فرش دستباف

پرسشنامه اهمیت بازاریابی الکترونیکی در صادرات فرش دستباف

- درپرسشنامه, روانشناسی, علوم تربیتی, مشاوره
288
0
پرسشنامه

پرسشنامه اهمیت بازاریابی الکترونیکی در صادرات فرش دستباف ،که هدف این پرسشنامه ارزیابی اهمیت بازاریابی الکترونیکی در صادرات فرش (مشكلات فني و سـخت افـزاري، مشكلات مالي و نرم افزاري، مشكلات گمرکي، بازرگاني و مالياتي، مشكلات قانوني، حقوقي و امنيتـي، مشكل اينترنت) می باشد.

  • تعداد سوال: ۲۵
  • تعداد ابعاد (عوامل):۵
  • شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج:‌ دارد
  • روایی و پایایی: دارد
  • منبع: دارد
  • نوع فایل: ورد – DOC – DOCX

 

منبع:

پایان نامه یا پژوهش شما می تواند به عنوان منبع این پرسشنامه معرفی گردد. چراکه این پرسشنامه به صورت محقق ساخته طراحی گردیده است.

قیمت: فقط ۲۵۰۰۰ تومان

جهت دانلود پرسشنامه اهمیت بازاریابی الکترونیکی در صادرات فرش دستباف برروی دکمه زیر کلیک کنید


خرید و دانلود فایل

این پرسشنامه دارای ۲۵ سوال بوده و هدف آن ارزیابی اهمیت بازاریابی الکترونیکی در صادرات فرش (مشكلات فني و سـخت افـزاري، مشكلات مالي و نرم افزاري، مشكلات گمرکي، بازرگاني و مالياتي، مشكلات قانوني، حقوقي و امنيتـي، مشكل اينترنت) می باشد. شیوه نمره گذاری آن بر اساس طیف لیکرت ۵ گزینه ای می باشد.برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات تک تک سوالات را با هم محاسبه نمائید. برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات مربوط به سوالات آن بعد را با هم محاسبه نمائید. لازم به ذکر است که امتیاز بالاتر در هر بعد، نشان دهنده اهمیت بیشتر آن بعد بر صادرات فرش دستباف از دیدگاه فرد پاسخ دهنده می باشد و بالعکس.

 

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه به صورت محقق ساخته طراحی گردیده است. به منظور بدست آوردن روایی می توان از نظر کارشناسان و اساتید مربوطه (سه تن از اساتید) استفاده نمود. برای محاسبه پایایی پرسشنامه می توان قبل از اجرای پژوهش آن را بر روی یک گروه ۲۰ تا ۳۰ نفری اجرا نمود و با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ آن را محاسبه نمود.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

پرسشنامه وسواس فکری – عملی مادزلی

دانلود رایگان پرسشنامه وسواس فکری – عملی مادزلی