پرسشنامه ارزش رابطه در بازارهای صنعتی اولاگا و همکاران (۲۰۰۵)

پرسشنامه ارزش رابطه در بازارهای صنعتی اولاگا و همکاران (۲۰۰۵)

پرسشنامه

پرسشنامه ارزش رابطه در بازارهای صنعتی اولاگا و همکاران (۲۰۰۵) که هدف آن بررسی ارزش رابطه در بازارهای کسب و کار از ابعاد مختلف (مزایای محصول، مزایای خدمات، مزایای دانش، مزایای زمان، مزایای اجتماعی، هزینه فرایند، قیمت) می باشد.

  • تعداد سوال: ۱۶
  • تعداد ابعاد (عوامل): ۷
  • شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج:‌ دارد
  • روایی و پایایی: ندارد
  • منبع: دارد
  • نوع فایل: ورد – DOC – DOCX

 

منبع:

Refference: Ulaga, W., & Eggert, A, “Relationship Value in Business Markets: The Construct and Its Dimensions,” Journal of Business-to-Business Marketing, 12(1), 73-99, 2005.

قیمت: فقط ۲۵۰۰ تومان

جهت دانلود پرسشنامه ارزش رابطه در بازارهای صنعتی اولاگا و همکاران (۲۰۰۵) برروی دکمه زیر کلیک کنید


خرید و دانلود فایل

روش نمره گذاری

پرسشنامه ارزش رابطه در بازارهای صنعتی توسط اولاگا و همکاران (۲۰۰۵) ساخته شده است که از ۱۶ گویه و ۷ خرده مقیاس مزایای محصول (۳ سوال)، مزایای خدمات (۲ سوال)، مزایای دانش (۳ سوال)، مزایای زمان (۲ سوال)، مزایای اجتماعی (۳ سوال)، هزینه فرایند (۲ سوال) و قیمت (۱ سوال) تشکیل شده است که به منظور بررسی ارزش رابطه در بازارهای کسب و کار بکار می رود.

نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «نظری ندارم»، «موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۵، ۴، ۳، ۲ و ۱ در نظر گرفته می شود.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

پرسشنامه وسواس فکری – عملی مادزلی

دانلود رایگان پرسشنامه وسواس فکری – عملی مادزلی