[ad_1]
کسب و کار نیوز- بزرگترین حراج دیجیکالا چهار روزی میبشود که اغاز شده است. آخرین جشنواره جمعه سیاه یا بلکفرایدی دیجیکالا در سال ۱۴۰۰ برگزار شد و اکنون سپس از دو سال این فروشگاه اینترنتی، بلکفرایدی را با تخفیفهای شگفتانگیز اغاز کرده و به نظر میرسد این بار برای روبه رو با هر اختلال احتمالی حسابی آماده شده است.
به نقل از کسب و کار نیوز، گفتنی است بیشتر از ۵۰۰ مهندس نرمافزار روی وبسایت یا اپلیکیشن دیجیکالا کار میکنند تا از لحظهی جستجوی یک محصول توسط کاربر تا وقتی که کالای مورد نظر انتخاب شده و خواست داده میبشود، توانایی خوبی حتی در ایام ازدحام برای مشتریان خود بسازند. در نتیجه این فرآیند با وجود آنکه امکان پذیر در هر ثانیه بیشتر از یک میلیون کاربر و در یک روز بیشتر از ۲۰ میلیون کاربر در سایت دیجیکالا حاضر و در حال بازدید یا خرید باشند، وبسایت این مجموعه کند نشده یا از دسترس خارج نشود.
این فروشگاه بزرگ آنلاین ظرفیت پردازش، ارسال و تحویل کالا را تا دو برابر افزایش داده و این چنین با استخدام نزدیک به ۱۰۰۰ نفر تلاش کرده است که در قسمتهای گوناگون سازمان خود همانند «مرکز تماس»، «لجستیک» و … شدت خدمترسانی را نیز تا دو برابر افزایش دهد.
هیاهوهای جمعهسیاه در ایران اما هیچ زمان بیحاشیه نبوده است. زیاد زمانها در فرآیند قیمتگذاری در فروشگاهها تخلفاتی رخ میدهد که تبدیل تضییع حقوق خریدار میبشود. دیجیکالا برای حل این مساله هم همانند تعداد بسیاری از دیگر مسائل در تجارت الکترونیک ایران، پیش قدم شده است. این فروشگاه بزرگ آنلاین با طراحی فرآیندهای نظارتی پیچیده، کارکرد فروشندهها را رصد میکند تا در نهایت تخفیفهای اراعه شده در این پلتفرم واقعی باشند و مقدار تخلفات به حداقل برسد.
دیجیکالا این چنین از کاربران خود دعوت کرده است تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف، آن را از طریق کامنت و تماس تلفنی با تیم حمایتدیجیکالا در بین بگذارند چرا که از بازخوردهای کاربران در مسیر بهبود توانایی مشتریان منفعت گیری می بشود.
[ad_2]
منبع




