[ad_1]
کسب و کار نیوز- اختتامیه نخستین دوره مسابقه دیجیکالا پرایز توسط این مارکتپلیس و با همکاری «بستهها» تنها اتفاقات بینالمللی دیزاین بستهبندی ایران، هفته قبل برگزار و مطرح تازه بستهبندیهای این فروشگاه اینترنتی اشکار شد.
به نقل از کسب و کار نیوز، اختتامیه نخستین دوره مسابقه دیجیکالا پرایز توسط این مارکتپلیس و با همکاری «بستهها» تنها اتفاقات بینالمللی دیزاین بستهبندی ایران، هفته قبل برگزار و مطرح تازه بستهبندیهای این فروشگاه اینترنتی اشکار شد.
این مسابقه با نوشته «خلق راهحلهای نوآورانه دیزاین بستهبندیهای دیجیکالا، بـرای تشکیل ربط حسی با مخاطبان» از خرداد ۱۴۰۲ اغاز شد و ۱۸۳ تاثییر از ۷۸ طراح در آن شرکت کردند. داوران این مسابقه که از کشورهای روسیه، امارات عربی متحده، هلند و ایران بودند در نهایت طرحی از محمدرضا پارسا و علی حبیبالهی را با نام «ایران» به گفتن رتبه اول طراحی بستهبندی دیجیکالا اظهار کردند.
مطرح «ایران»؛ رتبه اول و برنده جایزه طلا
حانیه ادهم و امیرحسین کشاورز با بستهبندی انیمیشنباکس و محمدسعید حسینی و محسن کوفیانی با بستهبندی DigiBag، رتبههای بعدی این مسابقه و جایزه نقره و برنز را به دست آوردند و آزاده یافتیان برای بستهبندی آکاردئونی هم به گفتن منتخب بستهها معارفه شد.

مطرح «انیمیشنباکس»؛ رتبه دوم و برنده جایزه نقره

مطرح «DigiBag»؛ رتبه سوم و برنده جایزه برنز
علاوه بر جایزه ۵۰ تا ۱۰ میلیون تومانی که به رتبه اول تا سوم مسابقه تعلق گرفت، مطرح برنده توسط دیجیکالا خریداری شد و قرار است در برخی کمپینهای آینده این فروشگاه آنلاین برای بستهبندی خواستهای مشتریان منفعت گیری بشود. نخستین جعبهها با مطرح بستهبندی «ایران» در بازه اسفند ماه به دست مشتریان دیجیکالا خواهد رسید.
خلاقیت بیحد و مرز، مقدار کنجکاوی شرکتکننده در رابطه کاربران مقصد، نیاز کاربران و همینطور کسبوکار دیجیکالا با اهمیت ترین ویژگیهایی می بود که در مطرحهای ارسال شده به این مسابقه مورد بازدید قرار گرفت. برای خبر دورههای بعدی دیجیکالا پرایز و یا بازدید از آثار برگزیده به این صفحه مراجعه کنید.
[ad_2]
منبع




