آغاز فعالیت سامانه ۷۰۷۱ ایرانسل
- کسب وکار

اغاز فعالیت سامانه ۷۰۷۱ ایرانسل

[ad_1]

کسب و کار نیوز- ایرانسل در کنار دیگر راهکارهای دیجیتال ربط با مشتریان و با مقصد گسترش راهکارهای متنوع خدمات مشترکان، از سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت قبض (تلفن گویای ۷۰۷۱)، رونمایی کرد.

به نقل از کسب و کار نیوز، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تازه ترین درگاه ربط با مشتریان خود که سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت قبض از طریق تلفن گویای ۷۰۷۱ است را راه‌اندازی کرد. سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت ۷۰۷۱، با مقصد گسترش راهکارهای متنوع ربط با مشتریان و بر پایه نیازسنجی طیف گسترده مشترکان ایرانسل طراحی و راه‌اندازی شده و ایرانسلی‌ها می‌توانند از طریق آن، خدماتی از جمله خبر از کارکرد خط، پرداخت قبض برای خود و دیگران و خرید شارژ برای خود و دیگران را دریافت کنند.

این چنین ایرانسلی‌ها می‌توانند با شماره گیری ۷۰۷۱ و برقراری تماس با سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت، از دیگر ویژگی‌های این سامانه از جمله امکان برقراری تماس با خطوط مسدود، امکان افزایش سقف مصرف مجاز خطوط دائمی و امکان استعلام تراکنش پرداخت‌های انجام شده در سامانه با مرجع شماره خط و شماره پیگیری، مشابه با نیاز خود منفعت‌مند شوند.

برقراری تماس از خطوط ایرانسلی با سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت (تلفن گویای ۷۰۷۱)، رایگان است و مشترکان می‌توانند از دو منو انگلیسی و فارسی در این سامانه، برای انجام خدمت مورد نظرشان منفعت‌مند شوند.

این سامانه در کنار دیگر راهکارهای ربط با مشتریان ایرانسل از جمله خطوط تلفن همراه و ثابت (تماس با ۷۰۰ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از دیگر خطوط)، سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، چت آنلاین، شبکه‌های اجتماعی و… فعالیت می‌کند و مشترکان با شماره‌گیری آن می‌توانند به طور مستقیم با کارشناسان حمایتایرانسل نیز ربط تلفنی برقرار کنند.

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا ...