[ad_1]
کسب و کار نیوز- طبق معمول هنگامی چشم به راه رسیدن کالایی که خواست دادهایم نشستیم و صدای زنگ در را میشنویم دوست داریم پیک و مامور ارسال بسته را داخل ساختمان بیاورد و روبه رو در واحد مسکونی یا محل کارمان آن را بگیریم.
به نقل از کسب و کار نیوز، برای برخی از خواستها همانند غذا این اتفاق میافتد اما کمتر پیش میآید که کالاها را روبه رو در واحد به ما تحویل دهند و دیگر نیازی نباشد پلهنوردی کنیم یا آسانسور سوار شویم. برخی زمانها این مساله علتنارضایتی کاربران پلتفرمهایی همانند دیجیکالا میشود و در بازخوردها هم انتقاد و گله میکنند که ناچار شدهاند چند طبقه پایین بروند تا خواست را تحویل بگیرند. طبق معمول هم دیجیکالا را از این نظر با پلتفرمهای غذا و پیکهای دیگر قیاس میکنند.
کاربران دیجیکالا دوست دارند خواستشان را راحتتر و جلوی در واحد دریافت کنند اما به نظر میرسد برای انجام نشدن این کار دلایلی وجود دارد. با اهمیت ترین مساله تعهدی است که ماموران ارسال دیجیاکسپرس دارند. دیجیاکسپرس کار لجستیک دیجیکالا و ارسال کالاها را انجام میدهد و ماموران ارسال و تحویل، نیروهای دیجیاکسپرس می باشند که ماموریت های و تعهدات مشخصی هم دارند.
دیجیکالا همه تلاشش را میکند تا آسایش کاربران در همه مرحله های خواست تا ارسال فراهم شود اما انجام برخی موارد به دلایل گوناگون مقدور نیست. درمورد تحویل کالا روبه رو واحد هم به همین شکل است. ماموران ارسال دیجیاکسپرس فقط میتوانند روبه رو ساختمان کالا را تحویل دهند چون داخل شدن به ساختمانها از مواردی است که میتواند مشکلاتی را تشکیل کند. برای مثال اگر راننده خواستها را داخل ساختمان ببرد و تحویل دهد زمان بیشتری برای هر سرویس باید صرف کند و در طول روز کالاهای کمتری را میتواند ارسال کند.
این مسئله را هم نباید فراموش کنیم که هر خودروی دیجیاکسپرس پر از بستههای کاربران دیگر است که قیمتهای متفاوت دارند و رها کردن ماشین و بستهها روبه رو ساختمان برای رساندن یک خواست، امکان پذیر به قیمت به سرقت رفتن اجناس یا صدمه دیدن آنها همه شود. یقیناً اگر کاربری به علت بیماری، سالمندی یا داشتن مشکل حرکتی توان این که سفارشش را روبه رو ساختمان تحویل بگیرد نداشته باشد، ماموران ارسال همکاری میکنند و بسته را روبه رو واحد به کاربر خواهند داد.
[ad_2]
منبع




