[ad_1]
به گزارش دانش دوست
به گزارش کسب و کار نیوز ، نشست تخصصی «حکمرانی و فرهنگ توانایی مشتری و عناصر پیادهسازی توانایی دیجیتال مشتری» و نشست «تحول دیجیتال با تحلیل کلاندادهها و هوش تجاری»، چهارشنبه پنجم دیماه، در نمایشگاه تلکام۱۴۰۳ برگزار شد.
در اولین نشست که با وجود دکتر حمیدرضا حداد پژوهشگر تحلیل داده و هوش تجاری برگزار شد، به نقش تحلیل کلانداده و هوش تجاری در مسیر تحول دیجیتال، پرداخته و در عین حال چالشها و مانع ها حاضر در راستای پیادهسازی راهکارهای تحلیل داده و هوش تجاری، مورد بازدید قرار گرفت.
حداد در این نشست درمورد نحوه مدیریت و حاکمیت داده به سخن بگویید پرداخت و راه حلهای نوین درآمدزایی از این حوزه را مرور کرد. این چنین مباحثی همچون تأثیر گسترش فناوریهایی همانند ۵G و اینترنت اشیاء بر افزایش حجم و تنوع دادهها نقل شد.
نشست “حکمرانی و فرهنگ توانایی مشتری و عناصر پیادهسازی توانایی دیجیتال مشتری” نیز با وجود دکتر محمدتقی عیسائی دانشیار دانشگاه صنعتی شریف و گلسا دادفر مدیر ارشد توانایی مشتری ایرانسل برگزار شد.
در این نشست، به اراعه راهکارهایی درمورد چگونگی تنظیم حکمرانی سازمانی، برای پیادهسازی توانایی دیجیتال مشتری پرداخته و توضیحاتی درمورد رویکردهای الزامی و مؤثر در عرصه تشکیل فرهنگ توانایی مشتری، اراعه شد.
مؤلفههایی که بیشترین تأثیر در بهبود توانایی دیجیتال مشتری در مدلهای حکمرانی تازه را دارند، قسمت دیگر سخن بگوییدهای این استاد دانشگاه می بود.
دادفر نیز، در این نشست، ضمن بازدید چالشها و مانع ها اینده در راستای پیادهسازی یک توانایی دیجیتال یکپارچه و مبتنی بر دادههای مشتری، به مشکلاتی که بر سر راه نگه داری حریم خصوصی و امنیت داده وجود دارد، پرداخت.
وی این چنین او گفت: توانایی مشتری دیجیتال، نهتنها بر رضایت مشتری تأثیر دارد، بلکه بر فرآیندهای داخلی سازمان نیز اثرگذار است.
مدیر ارشد توانایی مشتری ایرانسل، در آخر به پیشبینی آینده توانایی مشتری در صنعت ارتباطات و ایرانسل پرداخت و تشریح کرد که چطور میتوان از زمانهای تازه در این عرصه منفعت برد.
دسته بندی مطالب
[ad_2]