[ad_1]
به گزارش دانش دوست
او گفت: سرپرستان خانوار مشمول برای داشته باشند که اعتبار تخصیص یافته بابت خرید با کالابرگ، جدای از اعتبار تخصیصی و پرداختی بابت یارانه ماهانه افراد است.
سخنگوی مطرح کالابرگ با گفتن این که این مطرح با مقصد حمایتاز معیشت خانوارهای مشمول و تحکیم سبد غذایی دهکهای اول تا هفتم اجرا میشود خاطر نشان کرد: دهکهای اول تا سوم به ازای هر نفر ۵۰۰ هزار تومان و دهکهای چهارم تا هفتم به ازای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان اعتبار دریافت خواهند کرد. این اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی شامل اقلامی از گروههای لبنیات، پروتئین و خواربار تعلق مییابد که در صورت خرید بیشتر از سقف اعتبار تخصیصی، مابهالتفاوت هزینه باید توسط خریدار پرداخت شود.
به حرف های وی در صورت منفعت گیری نکردن کامل از اعتبار مرحله اول، مانده اعتبار به دوره سپس منتقل خواهد شد. این چنین مشمولان میتوانند خریدهای خود را در چند نوبت انجام بدهند و نیازی به منفعت گیری از کل اعتبار در یک مرحله نیست.
دبیری با استناد به آخرین آمارهای استخراج شده تا شب قبل، او گفت: از نزدیک به ۱۰ میلیون سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و این چنین دهکهای درآمدی اول تا سوم مشمول دریافت کالابرگ در فاز اول و دوم مطرح، ۶ میلیون و ۸۰۰ سرپرست خانوار توانستهاند با پیروزی خرید اعتباری خود را انجام بدهند.
وی با اشاره به عمده مشکلات اجرای این مرحله مطرح اظهار کرد: متاسفانه دسترسی به کدهای دستوری برای برخی با مشکلاتی همراه بوده است. این چنین قطع و وصل برق برای دستگاههای پوز و فروشگاهها مشکلاتی را تشکیل کرد و حتی خرید و اعتبارت مقداری بالا و پایین شد که یقیناً حتی اگر از اعتبار فردی کم هم شده باشد، بلافاصله به حساب برگشت و عودت داده میشود اما به هر حال مشکلاتی برای اراعه خدمات به ارباب رجوع تشکیل میکند.
سخنگوی مطرح کالابرگ با اصرار بر این که در کل مشکل حادی تا کنون نداشتهایم، در خصوص تامین موادغذایی مشمول فهرست خرید برای مراجعهکنندگان نیز گفت: بر پایه بازدیدهای صورت گرفته از فروشگاهها و دستگاههای ذیربط تامینکننده مواد غذایی، تا شب قبل اعتبار کالایی خوب بوده و مشکلی نداشتهایم و کالاها در سطح سرزمین تامین شده است.
مطرح کالابرگ الکترونیکی در بیشتر از ۲۳۰ هزار فروشگاه عمده، خرد و ۱۳ فروشگاه زنجیرهای (افق کوروش، اتکا، ترقی، جانبو، دیلی مارکت، رفاه، گندم، محسن، مینومارت، هایپراستار، هایپر فامیلی، هفت و والمارکت) اجرا میشود. علاوه بر این، خرید اینترنتی از طریق «اسنپمارکت» و «دیجیکالا» نیز مقدور است. مشمولان این مطرح میتوانند برای مشاهده فروشگاهها و خبر از مانده اعتبار خود، اپلیکیشن «شما» را از خدماتدهندگانی چون «بازار»، «مایکت» و سایت shoma.sfara.ir دریافت و نصب کنند.
امکان استعلام مانده اعتبار از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* فراهم شده و مرکز تماس ۶۳۶۹ـ ۰۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات و خواستهای مشمولان مطرح است.
شهروندان مواظب باشند چرا که وزارت رفاه پیامکی مبنی بر افزایش یا برداشت اعتبار یا لینک برنامه ارسال نمیکند، لذا از ورود به لینکهای نامعتبر باید پرهیز کرد.
از روزی که اعتبار برای افراد در مرحله اول شارژ شود؛ افراد میتوانند به زمان پنج روز خرید کنند.
دسته بندی مطالب
[ad_2]
منبع