به گزارش دانش دوست
به نظر میرسد این اختلال ناشی از مشکلات فنی در سامانههای زیرساختی شرکت «فارا» (زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) باشد.
بر این مبنا هم اکنون امکان منفعت گیری شهروندان از اعتبار حاضر درکالابرگ الکترونیک در اپلیکیشن شما و… در برخی فروشگاههای زنجیرهای وجود ندارد.
پیگیری از سازمان هدفمندی یارانهها هم نشان میدهد همه سازوکار منفعت گیری از کالابرگ الکترونیک به وزارت رفاه و شرکت پیمان کار مرتبط است.
عدم اراعه خدمات مرتبط باکالابرگ در برخی فروشگاههای زنجیرهای بزرگ
کارمندان در برخی شعبههای تهران فروشگاههای زنجیرهای قبول کردند که از ۱۰خرداد تراکنش مرتبط با کالابرگ انجام نشده است.
مرحله نخست منفعت گیری از کالابرگ الکترونیک از ۱۲ اسفندماه به اجرا درآمد است. با وجود شارژ اعتبار کالابرگ الکترونیک برای چند مرحله، تا این مدت زمان مرحله اجرای سوم اشکار نیست. بر این مبنا به نظر میرسد اجرای مرحله سوم کالابرگ نیاز به مصوبه هییت دولت دارد.
اجرای مطرح کالابرگ الکترونیک با مقصد حمایتاز معیشت خانوارهای مشمول و تحکیم سبد غذایی دهکهای اول تا هفتم از اسفندماه سال قبل به اجرا در آمد.
در این مطرح برای دهکهای اول تا سوم به ازای هر نفر ۵۰۰ هزار تومان و دهکهای چهارم تا هفتم به ازای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی شامل اقلامی از گروههای لبنیات، پروتئین و خواربار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است که مرحله دوم آن از ۲۰ فروردینماه برای دهک اول تا سوم و از ۲۷ فروردینماه برای دهکهای چهار تا هفت درآمدی شارژ و به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.
دسته بندی مطالب