[ad_1]
کسب و کار نیوز- کارگاه تخصصی «ترندهای فناوری و نوآوری در رهبری» با رویکرد رهبری سازمانی با نگاه به تازههای فناوری و نوآوری، توسط تیمهای منبع های انسانی و آکادمی ایرانسل، برگزار میبشود.
به نقل از کسب و کار نیوز، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با مقصد استراتژیک حرکت از شرکت خدمات ربطپایه (Telco) به شرکت فناوریمحور (Techco)، عمل به برگزاری کارگاهی یک روزه با اراعه پروفسور پیتر گلدن هویس (متخصص آیندهپژوهی و نوآوری) و با وجود تیم رهبری ایرانسل و تیمهای رهبری سازمانهای بزرگ دیگر کرده است.
در این کارگاه یک روزه که شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ در محل آکادمی ایرانسل واقع در ایستگاه نوآوری شریف برگزار میبشود، رهبران حاضر از ایرانسل به گفتن شرکت پیشرو در تحقق تحول دیجیتال و رهبران دیگر سازمانها، در کنار پروفسور پیتر گلدن هویس، درمورد موضوعاتی از جمله چطور فکر کردن همچون یک آیندهپژوه، زمانهای نوظهور تکنولوژیک برای ساخت شرکتهای پیشرو، هوش مصنوعی و کاربردهای متعدد آن برای اتوماسیون در سازمانها و خلق زمانهای تازه و… آموزش دیده و او مباحثه میکنند.
پروفسور پیتر گلدن هویس معاون نوآوری اتحادیه جهانی مخابرات در ژنو سوئیس، مدرس دانشگاههای لندن(LBS) و دیوک (Duke) در حوزه آیندهپژوهی، از برجستهترین آیندهپژوهان جهان و نویسنده کتاب «سرخط خبرهای آینده» است و تا بحال به شرکتها و سازمانها در رهبری بیشتر از ۱۵۰ پروژه نوآوری در کشورهایی همچون سوئیس، هند، عربستان، امارات، آفریقای جنوبی و …مشاوره داده است.
کارگاه ترندهای فناوری و نوآوری در رهبری، برای رهبران در هر سطح و عملکردی، در همه قسمتها و صنایع طراحی شده است و برای عضویت در این کارگاه، نیازی به توانایی قبلی در حوزههای مرتبط با آیندهپژوهی نیست.
آکادمی ایرانسل که با همکاری واحد منبع های انسانی ایرانسل، برگزارکننده این کارگاه است، از کلیه صاحبان کسبوکار و مدیران اثرگذار شرکتها و سازمانها دعوت میکند تا در این کارگاه تخصصی با مقصد نوآوری در رهبری، از اینجا ثبتنام کنند.
مجموعه ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با مقصد تعمیق ربط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و پشتیبانی به مراکز علمی، استارتاپها و شرکتهای فناور و با مأموریت انجام فعالیتهای تحقیق و گسترش، نوآوری و تجاریسازی در عرصه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسبوکارهای پیرامونی با پشتیبانی مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از سرزمین، اعم از دانشگاهها، شرکتهای دانشبنیان، استارتاپها و شرکتهای فناور، با مقصد فراهم نیازمندیهای بازار ICT تأسیس شده است.
چشمانداز این مجموعه، پیشگام بودن در گسترش منبع های انسانی و زیرساختهای تحقیقاتی اقتصاد دانشبنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در عرصه خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «قسمت تحقیق و گسترش»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله قسمتهای مهم آن می باشند. ایرانسل، نخستین اراعهدهنده ۵G و رکورددار شدت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با راهاندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و گسترش سبک زندگی دیجیتال و خلق آیندهای همگام با تغیرات دنیای دیجیتال است تا با منفعتگیری از فناوریهای برتر در حوزههای گوناگون، خلق قیمت کند.
[ad_2]
منبع




