بیانیه دیجی‌کالا درباره اتفاقات اخیر
- کسب وکار

بیانیه دیجی‌کالا درمورد اتفاقات تازه

[ad_1]

کسب و کار نیوز- دیجی‌کالا ضمن تاسف زیاد و عذرخواهی از مردم شریف ایران بابت وجود کالاهای یک فروشنده خاص که شائبه توهین به مقدسات را به وجود آورده، همه عمل های نظارتی را برای حذف کالاها و عدم تکرار این اتفاق انجام خواهد داد.

به نقل از کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی دیجی کالا، در ساعات قبل تصاویر مربوط به کالاهای یکی از فروشندگان فعال بر روی این پلتفرم شائبه توهین به قیمت‌های دینی را به وجود اورده است. دیجی‌کالا در اولین عمل با غیرفعال نمودن این کالاها و ممنوعیت فعالیت فروشنده آنها، تلاش در از بین بردن سوتفاهم‌های به وجود آمده، داشته است.

فروش کالاهای منطبق با چارچوب‌های فرهنگی و دینی مردم ایران، همیشه از برتری‌های دیجی‌کالا بوده است. در این راستا تیمی چندصدنفره با پشتیبانی هوش مصنوعی، روزانه در حال بازدید و نظارت کالاهای حاضر روی سایت می باشند.

بیشتر از ۳۵۰هزار فروشنده در بستر پلتفرم دیجی‌کالا، در حال فروش بیشتر از ده میلیون تنوع کالایی می باشند. این فروشندگان شامل تولیدکنندگان بومی و محلی در روستاهای دورافتاده تا کسب‌وکارهای فعال در شهرهای بزرگ ایران، همه قوانین رسمی سرزمین را مراعات می‌کنند و به قیمت‌های اخلاقی و دینی احترام می‌گذارند.

تیم نظارت دیجی‌کالا برای صیانت از قیمت‌های فرهنگی و دینی، صراحتا موارد ممنوعه را به فروشندگان خبر‌رسانی کرده است؛ به این ترتیب منفعت گیری از اسامی و مطرح‌ها در گروه‌های کالایی که شأن مقدسات نگه داری نشود، ممنوع است.

این نظارت، سخت‌گیرانه‌تر از قبل روی کالاهای فروشندگان اعمال می‌بشود تا ناظر وقوع اتفاقات شبیه نباشیم.

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا ...