ایرانسل نشان ویژه «روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال» را دریافت کرد
- کسب وکار

ایرانسل نشان اختصاصی «روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال» را دریافت کرد_دانش دوست

[ad_1]
به گزارش دانش دوست

کسب و کار نیوز- نشان اختصاصی «روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال» و لوح و نشان «روابط عمومی برتر در حوزه دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی» در بیستمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و بیست‌ویکمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران به روابط عمومی ایرانسل اعطا شد.

به گزارش کسب و کار نیوز ، عصر سه‌شنبه دوم بهمن ۱۴۰۳، بیستمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با نوشته «بازدید نقش روابط عمومی در وفاق سازمانی ملی و بین‌المللی»، با قرائت مطلب رئیس‌جمهوری و رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) و با وجود دکتر محمدجعفر قائم‌پناه معاون اجرایی رئیس‌جمهوری و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری، الیاس حضرتی رئیس شورای خبر‌رسانی دولت، سید محمدمهدی طباطبایی معاون ارتباطات و خبر‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری و شماری از فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی، در مرکز همایش‌های‌ کتابخانه ملی برگزار شد.

در این مراسم، ایرانسل با رأی هیئت داوران، به علت درخشش در عرصه‌های گوناگون ارتباطی به اختصاصی روابط عمومی دیجیتال و کاربرد هوش مصنوعی، موفق شد لوح سپاس و نشان اختصاصی «روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال» از  بیستمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی را دریافت کند.

این چنین به علت مراعات استاندارد‌های حرفه‌ای(علمی-صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب در فعالیت‌ها، لوح سپاس و نشان «روابط عمومی برتر در حوزه دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی»، در بیست و یکمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران، به روابط عمومی ایرانسل تعلق گرفت.

دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری، در پیامی که برای این اتفاقات ارسال کرده می بود، ضمن پافشاری بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها، فرمود: روابط عمومی قوی، علمی و کارآمد، برگ برنده مدیران است و از این طریق می‌توان نبض افکار عمومی را به دست گرفت، تعامل با لیاقت‌ای را برقرار کرد و از نظر دیگر اطلاعات ملزوم را به شکل عادلانه در اختیار مردم قرار داد.

وی این چنین در این مطلب اظهار کرد: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم از ثمرات آن برای بهبود و تحکیم ربط دولت_ملت، خدمت هرچه زیاد تر به افکار عمومی، دستیابی به وفاق رسانه‌ای و گسترش همدلی اجتماعی و سیاسی منفعت‌مند شویم.

در بخشی دیگر از این مراسم، مطلب خانم ناتاشا پاولوویچ بویا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد.

در این مطلب، رئیس IPRA، با اشاره به نوشته این اتفاقات که «نقش روابط عمومی در گسترش و وفاق و اجماع سازمانی، ملی و جهانی» است، پافشاری کرد: ما در روابط عمومی، به چابکی استراتژیک، افزایش شراکت ذی‌نفعان و ضمانت به ارتباطات اخلاقی نیاز داریم.

پاولوویچ بویا، این چنین در قسمت فرد دیگر از این مطلب، به اهمیت بین‌المللی شدن روابط عمومی ایران اشاره و اظهار امیدواری کرد: امیدوارم بتوانم جامعه روابط عمومی ایران را در جایگاه والای خود در جامعه جهانی روابط عمومی ببینم؛ چون یقین هستم شما می‌توانید پشتیبانی شایانی برای جامعه روابط عمومی باشید.

در این سمپوزیوم، دو کارگاه آموزشی با رویکرد توانایی‌آموزی و دو نشست علمی تخصصی با اراعه هشت مقاله توسط استادان ایرانی و خارجی برگزار شد. این چنین بیانیه نهایی سمپوزیوم، شامل خطوط و راهنمای کارکرد روابط عمومی‌ها در فرآیند پشتیبانی به تشکیل وفاق و اجماع‌سازی، انتشار شد.

روابط‌عمومی ایرانسل مدام کوشیده است تا همگام با مقصد استراتژیک ایرانسل که حرکت از شرکت خدمات ربط‌پایه (Telco) به شرکت فناوری‌محور (Techco) است و به گفتن «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «نخستین اراعه‌دهنده ۵G و رکورددار شدت و تعداد سایت نسل پنج در ایران»، در چارچوب مسئولیت‌ اجتماعی خود، ربط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه‌ها را با کاربرد فناوری‌های نوین از جمله هوش مصنوعی، بیشتر از پیش تحکیم کند و برنامه‌های ایرانسل در پشتیبانی به تشکیل زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال را در قسمت مسئولیت‌‌‌های حوزه ارتباطات و رسانه، محقق کند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]