شرایط ویژه ایرانسل برای کارکنان دارای معلولیت
- کسب وکار

شرایط اختصاصی ایرانسل برای کارکنان دارای معلولیت

[ad_1]

کسب و کار نیوز- شایا (شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل)، در چارچوب مسئولیت اجتماعی و با مقصد منفعت‌گیری از توانایی افراد دارای معلولیت، با فراهم‌کردن شرایط اختصاصی برای توانیابان، پنج درصد از نیروی کار خود را از جامعه معلولان انتخاب و همزمان با روز جهانی معلولان، از آن‌ها تقدیر کرد.

به نقل از کسب و کار نیوز، شایا (شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل) که خدمت تازه ایرانسل برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها برای برون‌سپاری همه عملیات‌های ربط با مشتریان، گسترش نرم‌افزارهای مرتبط با خدمات ربط با مشتریان و مدیریت منبع های انسانی با مقصد تحول فضای کسب‌وکار، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتری‌مداری است، پنج درصد از نیروی کار خود را از جامعه معلولان برگزیده است. این چنین شایا امروز یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ و همزمان با روز جهانی معلولان، از کوششها و فعالیت‌های این گروه از کارمندان خود تقدیر کرد.

شایا با مقصد منفعت‌گیری از توانایی این گروه از افراد جامعه و با دقت به لزوم استخدام آنان در شغل‌های مشابه با شرایط‍‌شان، پنج درصد از همکاران خود را از بین افراد دارای معلولیت در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، زنجان و کردستان، برگزیده است و در نظر دارد تا در آینده نزدیک، این مقدار را به ۱۰ درصد از کل نیروی کار خود رساند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، علاوه بر تشکیل شرایط کاری مناسب افراد توانیاب، بعد از اجرایی کردن دورکاری حداکثری در دوران کرونا و دیجیتالی کردن فرآیندهای سازمانی، از این امکان که برای همه کارکنان فراهم شده نیز، برای بهبود شرایط کاری توانیابان فعال در تیم شایا، به طور اختصاصی منفعت گیری کرده است.

ورود به دنیای کار و کسب درآمد، فراهم شدن عرصه‌های آموزش برای تسهیل فرآیندهای شغلی، وجود در جامعه و جلوگیری از افت تأثیر محدودیت‌ها بر افراد، از جمله اهدافی است که جهت در برتری قراردادن استخدام افراد دارای معلولیت در شغل‌های مشابه با آن‌ها، با امکان دورکاری و تشکیل شرایط اختصاصی، در مسیر همکاری با ایرانسل می‌بشود.

ایرانسل هم‌سو با اهداف مسئولیت اجتماعی، متعهد است تا ضمن اراعه خدمـات ارتباطـی و راهکارهـای دیجیتالـی به طـور فراگیر بـه تمـام مـردم جامعـه از جمله ساکنان مناطـق کم برخـوردار، افراد دارای معلولیت و…، منفعت‌گیری از توانایی همه افراد جامعه از جمله افراد دارای معلولیت را هم به شاخص‌های کلیدی کارکرد خود اضافه کند.

شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا»، بستر اراعه خدماتی است که با مقصد تحول فضای کسب‌وکار و مدیریت هزینه‌های عملیاتی، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتری‌مداری، خدمات برون‌سپاری مراکز ربط با مشتریان و گسترش نرم‌افزار را به کسب‌وکارها اراعه می‌کند.

از جمله مزایای سرویس شایا می‌توان به مرکز تماس هوشمند و مبتنی بر هوش مصنوعی، نرم‌افزار کاربردی دستیار هوشمند و پلتفرم پیشرفته چت، برسی مستمر کیفیت خدمات پشتیبانی، فضای آموزش حضوری و پلتفرم آموزش آنلاین، تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته، گزارش‌دهی و اراعه داشبوردهای هوشمند آنلاین مدیریتی و… اشاره کرد که با مقصد اراعه خدمات برون‌سپاری ربط با مشتریان، طراحی و اجرا شده و علتکاهش هزینه‌های عملیاتی کسب‌وکارها می‌بشود.

راه‌اندازی اولین مرکز تماس ناشنوایان در سرزمین و اراعه حمایتربط با مشتریان ناشنوا و کم‌شنوا از طریق ربط ویدیویی با زبان اشاره، دسترسی‌پذیری سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من برای نابینایان، حمایتاز ایده‌ها و رویدادهای تخصصی این حوزه به منظور تلاش برای فراگیری و دسترسی‌پذیری خدمات دیجیتال برای افراد دارای معلولیت، مطالعه امکان سنجی روی پروژه بازدید مقدار دسترسی‌پذیری مراکز و نمایندگی‌های ایرانسل برای افراد دارای معلولیت، تعلق دیتای رایگان به نابینایان و کم‌بینایان در روز عصای سفید، همکاری در پویش‌های خبر‌رسانی انجمن‌های معتبر حوزه توانیابان و…، از دیگر عمل‌های ایرانسل برای حمایتاز جامعه توانیابان سرزمین است.

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا ...