[ad_1]
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب قبل در یک برنامه تلویزیونی خبرداد این باشگاه به علت شکایت یک شرکت مبلغ 152 میلیارد تومان جریمه شده است.
پیگیری خبرنگار ما مشخص می کند باشگاه پرسپولیس در سال 98 بابت واگذاری بلیتفروشی خود، با یک شرکت تبلیغاتی قراردادی امضا و مبلغ نزدیک به 7 میلیارد تومان نیز از این شرکت دریافت میکند.
بعد از این اتفاق باشگاه پرسپولیس قرارداد را با این شرکت تبلیغاتی فسخ کرد و همین نوشته تبدیل مطرح شکایت از سوی این شرکت تبلیغاتی و درنهایت صدور حکم 152 میلیارد تومانی علیه باشگاه پرسپولیس در دادگاه بدوی شده است.
باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد به زودی نسبت به رأی صادر شده اعتراض کند.
[ad_2]
منبع





