حکم ۴۰۰ هزار یورویی علیه پرسپولیس روی میز فیفا!
- ورزش

مشکل پرسپولیس «مدیریت» است/ حذف از آسیا در بازی با النصر کلید خورد/ حیف است کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس نیست

محمود کلهر درمورد ناکامی سرخپوشان برابر تیم الدحیل قطر و حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم پرسپولیس خوب بازی کرد و گل هم زد، اما یکسری اشتباهات در قسمت دفاعی داشت و ناهماهنگی زیاد می بود. احتمالا اگر بیرانوند در درون دروازه نبوده است گل‌های بسیاری پرسپولیس می‌خورد.

اولونگا کفه ترازو را به سود الدحیل برد 

او افزود: یقیناً  پرسپولیس موقعیت‌های بسیاری هم روی دروازه حریف تشکیل کرد، اما تیم الدحیل زیاد بابرنامه بازی کرد و در ضدحملات زیاد خطرناک بودند و معز علی و اولونگا  به خصوص در نیمه دوم زیاد عالی بازی کردند. اولونگا در نیمه دوم که به زمین مسابقه آمد بازی را منقلب کرد و یک گل هم زد و در واقع کفه ترازو را به سود الدحیل برگرداند. فکر می‌کنم بازی سنگینی می بود و این تیم‌های عربی زیاد خوب تجهیز شدند.  

شرایط پرسپولیس با گل شدن پنالتی گولسیانی بهتر می شد 

کلهر او گفت: درست است که تیم الدحیل از آسیا حذف شده می بود، اما با برنامه به زمین مسابقه آمده می بود و حیثیتی بازی کرد و توانست بازی را پیروز بشود. اگر گولسیانی پنالتی را گل می‌کرد به طور حتم پرسپولیس می‌توانست شرایط بهتری اشکار کند.

ادامه مطلب
یک ایرانی کاندیدای بهترین هافبک جام ملت‌ها

فوتبالیست های بزرگ دنیا هم پنالتی خراب می کنند

پیشکسوت پرسپولیس درمورد این که گولسیانی پنالتی زدن تیم است، اما در برهه حساس پنالتی را به گل تبدیل نکرد، او گفت: به هر حال فوتبال است و جو تماشاگران هم سنگین است. یکسری بازیکنان بزرگ هم پنالتی را خراب می‌کنند و دیدیم رونالدو جلوی بیرانوند پنالتی را خراب کرد. همه فوتبالیست‌های بزرگ دنیا این چنین اتفاقاتی برایشان رخ می‌دهد و جو سنگین می بود و احتمالا استرس هم علتشد که ضربه را خوب نزد و این به سود الدحیل شد.

[elementor-template id="16659"]

اشتباهات فردی پرسپولیس برابر الدحیل زیاد زیاد می بود

او درمورد این که تیم پرسپولیس ۷ بازی است که نتیجه نمی‌گیرد و علت ناکامی این تیم چیست؟ او گفت: تیم که نتیجه نگیرد هجمه انتقادات زیاد می‌بشود و طبیعی هست. حتی اگر این همه قهرمانی بیاورید، اما یک دیدار ضعیف بازی کنید، به هر حال هوادار به ورزشگاه آمده است، که بازی را ببیند و تیمش برنده بشود. بازیکنان هم بدانند که جلوی جو تماشاگران باید همه توان خود را بگذارند. یقیناً  آن‌ها همه توان خود را برای این بازی گذاشتند، اما اشتباهات فردی در این بازی زیاد می بود.

ادامه مطلب
شگفت‌ترین قیمت بلیت در فوتبال ایران/ عکس

تیم پرسپولیس در خط دفاعی دچار مشکل نیست 

کلهر درمورد این که نبوده است پورعلی گنجی در خط دفاع پرسپولیس حس می‌بشود، او گفت: نه، به نظرم گولسیانی جزو مدافعان خوب پرسپولیس است و این تیم در خط دفاع دچار مشکل نیست. مواقعی ضعف فردی هم وجود دارد و توپی که اولونگا از او گرفت زیاد خوب رد شد. من باور دارم که اشتباهات در خط دفاعی می بود و گولسیانی سپس از این که پنالتی را گل نکرد روی بازی او تاثیرگذاشت و اشتباهاتش هم زیاد تر شد.

حیف است کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس نیست 

پیشکسوت پرسپولیس درمورد این که تحول و تحولاتی در پرسپولیس نباید رخ بدهد تا شوکی به تیم داخل بشود، او گفت: به نظرم مشکل پرسپولیس مدیریت است که این مسائل به وجود آمده است. از آن طرف، کریم باقری چرا روی نیمکت پرسپولیس نیست و وزن نیمکت این تیم را بالا می‌برد. یقیناً من به کادر فنی پرسپولیس تا این مدت باور دارم که لیاقت‌های خود را نشان داده است. در برخی از اوقات تیم‌ها هم نوع تاکتیک پرسپولیس را می‌دانند و احتمالا همین عوامل علتشده که کار برای این تیم سخت‌تر بشود. من فکر می‌کنم حیف است که باقری روی نیمکت پرسپولیس نباشد.

ادامه مطلب
زور ملوان و پرسپولیس به هم نرسید

اتفاقات بازی با النصر علتحذف پرسپولیس از آسیا شد

کلهر درمورد اظهارات درویش مبنی بر این که مربی باید بازیکن بخواهد تا جذبش کنیم، او گفت: به نظرم تیم پرسپولیس  مشکل  مدیریتی دارد و سالهاست که این مشکل داشته و تا این مدت هم وجود دارد. وقتی پرسپولیس به مرحله سپس صعود نکرد که آن اتفاقات در بازی با النصر رقم خورد و دیدیم روی مسائل فنی هم تاثیرگذاشت و نتیجه آن بازی را از دست دادند. احتمالا اگر آن اتفاق رخ نمی‌داد، پرسپولیس می‌توانست تیم النصر را ناکامی بدهد. با دقت به این که دیدیم در بازی برگشت چه مقدار پرسپولیس خوب بازی کرد.

کری خوانی  استقلالی ها درست نبوده است 

او درمورد این که عکس العمل باشگاه استقلال سپس از حذف پرسپولیس از آسیا او گفت: یقیناً این کری خوانی‌ها همیشه هست، اما به نظرم این او گفت و گو ملی است و استقلال و پرسپولیس هنگامی به آسیا می‌روال آرزوی ایرانی‌ها این هست که هر ۲ تیم نتیجه بگیرند. من خودم دوست دارم استقلال، پرسپولیس و سپاهان و نساجی در آسیا موفق باشند و این برای رشد فوتبالمان خوب است. این گونه حرکت‌ها در بازی‌های ملی خوب نیست و دیگر تیم‌ها  از این قضیه  و حواشی در فوتبال ما منفعت گیری می‌کنند.  

[elementor-template id="16807"]

باید از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان کار بشود 

کلهر درمورد این که آینده پرسپولیس را چطور می‌بیند و می‌تواند جبران مافات کند و از بحران خارج بشود، او گفت: صددرصد، من باور دارم که کادر فنی می‌تواند این تیم را جمع کند با دقت به این که قبلا این چنین اتفاقاتی افتاده و حواشی بسیاری در اطراف پرسپولیس بوده است. به طور کامل کادر فنی پرسپولیس به این قضیه واقف است و فکر می‌کنم شرایط پرسپولیس در آینده بهتر خواهد شد. یقیناً باید از لحاظ روحی و روانی  روی بازیکنان زیاد تر کار بشود تا پرسپولیس از این وضعیتی که برایش تشکیل شده خارج بشود.

ادامه مطلب
برانکو برای سومین‌ بار نظر باشگاه پرسپولیس را رد کرد

برخی از هواداران جو را خراب می کنند 

پیشکسوت پرسپولیس درمورد اظهارات بیرانوند مبنی بر این که هواداران بر سر بازیکنان بطری پرتاب می‌کردند، او گفت: به نظرم این اتفاقات برای فوتبال ما قشنگ نیست و اکنون که داریم رشد می‌کنیم و لژیونر زیاد داریم و فوتبال دنیا نگاه اختصاصی‌ای به ما دارد. فکر می‌کنم رفتارمان هم باید حرفه‌ای باشد. همه هواداران گرامی می باشند، اما یکسری از هواداران می باشند که جو را خراب می‌کنند و این برای فوتبالمان خوب نیست. تیم الدحیل هم در زمین خودش ناکامی خورد، اما این اتفاقات رخ نداد و فکر می‌کنم برای فوتبالی که می‌خواهیم به روز شویم و جایگاه مناسبی اشکار کنیم این نوشته پشتیبانی نمی‌کند و دچار مشکل می‌شویم.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها