بازیکنان از جیبشان برای واردات خودرو هزینه کرده‌اند
- ورزش

بازیکنان از جیبشان برای واردات ماشین هزینه کرده‌اند

دروازه‌بان سپاهان درمورد شانس بالای این تیم برای رسیدن به قهرمانی او گفت: سخن بگویید‌کردن از قهرمانی زیاد سریع است. بازی‌های بسیاری مانده و فرازونشیب در لیگ با دقت به این که بازی‌های آسیایی و حذفی هم داریم زیاد خواهد می بود اما امیدوارم این روال را ادامه بدهیم و به اهدافمان برسیم.

او درمورد نمایش خوب تیمش در لیگ خاطرنشان کرد: با دقت به قوانین تازه، او گفت و گو قراردادها و این چنین کسر امتیاز از سپاهان و این چنین اتفاق‌های نقش جهان مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشتیم اما بچه‌ها، کادر فنی و مدیریت همه انها همت کردند تا از این شرایط عبور کنیم. کسر چهار امتیاز زیاد زیاد است اما توانستیم برگردیم و تمرکزمان را از دست ندهیم. خدا را شکر به شرایط خوبی رسیدیم.

دروازه‌بان ذخیره تیم ملی ایران در جام جهانی، درمورد ابطال مجوز واردات ماشین به فوتبالیست‌ها از سوی مراجع قضایی او گفت: فکر می‌کنم این مسائل زیاد سریع رفع می‌بشود. بالاخره مجوز داده شده و زیاد‌ها از جیبشان هزینه کرده‌اند. این مجوز بابت پاداش صعود به جام جهانی می بود و مرحله های اداری آن نیز طی شده است. نمی‌دانم او گفت و گو ابطال آن از کجا آمده است. امیدوارم این مشکل رفع بشود.

ادامه مطلب
چه بر سر مهدی طارمی آمده است؟

او در جواب به این سوال که با انگیزه بالایی که دارد آیا به جستوجو تبدیل‌شدن به دروازه‌بان مهم تیم ملی است یا خیر، او گفت: به غیر از او گفت و گو پیروزی تیم سپاهان، اهداف شخصی هم دارم. تلاش کردم کنار خانواده‌ام باشم و با عملکردم آنها را خوشحال کنم. تلاش می‌کنم بهترین نمایش را داشته باشم و چه در تیم ملی یا سپاهان بهترین کارکرد را نشان بدهم.

مطلب نیازمند با گله های از علیرضا علیفر، گزارشگر بازی سپاهان و هوادار، اظهار کرد: سپس از این که بازی همه شد و تلفنام را چک کردم زیاد‌ها شکایت داشتند. نمی‌دانم او چطور گزارش کرده است. اشکار نیست او انرژی نداشته یا از سپاهان خوشش نمی‌آید. خواهشم این است اگر انرژی ندارید، خسته‌اید یا حال ندارید، اجازه بدهید جوانان با انگیزه و خوبی که می باشند همراه شوند و گزارش کنند. هواداران سپاهان انتظار دارند برای تیمی که آن قدر هجومی بازی می‌کنند و بیشترین گل زده را دارند یک گزارشگر خوب بیاورند.

[elementor-template id="16659"]

او در جواب به این سوال که این گزارشگر گله‌مند بوده است چرا این گزارش‌ها را در هوای باز به او خواهند داد، او گفت: امیدوارم از این به سپس بازی‌های ال‌کلاسیکو و مهم خارجی را به او بدهند. او از نظر فنی ادعای بسیاری دارد و بازی‌های ما را به جوانترها بدهید تا گزارش کنند.

ادامه مطلب
خلاف‌کارترین فوتبالیستی که وقتی همه کاره رم می بود/ ویدئو



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها