نامزدها یک روز با تاخیر اعلام می‌شوند
- فرهنگ وهنر

نامزدها یک روز با تاخیر اظهار خواهد شد

نشست رسانه‌ای اظهار داوران قسمت ملی و بین‌الملل چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر ۱۹ بهمن ماه با وجود مجتبی امینی دبیر جشنواره برگزار شد.

مجتبی امینی در ابتدای این نشست گفت: خوشحالیم که در خدمت شما هستیم و امیدوارم که از تماشای فیلم‌ها لذت برده باشید. کم کم به اختتامیه جشنواره نزدیک می‌شویم و امیدارم که اختتامیه باشکوهی داشته باشیم. کار هیات داوران امسال سخت می بود و امیدواریم که جایزه‌ها همانند سال‌های قبل به درستی به هنرمندان برسد.

او داوران قسمت بین الملل را معارفه کرد و او گفت: در مسابقه قسمت سینما سعادت وو لانگ، خوزه ماریا لارا، سرگی دورستووی، کارن آویتیسیان، آندره مورگان، در کنار احمدرضا معتمدی و هاتف علیمردانی در این قسمت وجود دارند.

در قسمت مسابقه آسیا نمود گاه شرق سلمی مصری، احمد مجتبی زمال، کاتسومی یاناگی جیما، رئیس چلیک، گرامی ژامباکیوو، ابوالقاسم طالبی و مجید شاه حسینی وجود دارند.

[elementor-template id="16659"]

مجتبی امینی نقل کرد: محمد هادی کریمی، پوران درخشنده، محمدحسین لطیفی، عبدالحمید قدیریان، شهاب اسفندیاری، مهدی فخیم زاده و بهرام عظیمی هیات داوران قسمت ملی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را راه اندازی خواهند داد.

ادامه مطلب
اغاز بلیت فروشی جشنواره فجر از ۹ بهمن در «سینماتیکت»

عبدالستار یارار، علی حنون و بهمن حبشی در قسمت بین‌المذاهب به گفتن داور وجود دارند.

در قسمت مقاومت نشاط زیدان، ولید الدرویش و مجید اسماعیلی اعضای هیات داوران را راه اندازی خواهند داد.

مجتبی امینی افزود: ۲۲ بهمن ماه در همین سالن اختتامیه این دوره از جشنواره برگزار می‌بشود و زحمت اجرای برنامه را آقای محمدرضا شهیدی‌فرد برعهده دارند. جا دارد سپاس کنم از همه عزیزانی که در برگزاری جشنواره چهل و دوم ما را پشتیبانی کردند. بانک ملی ایران حمایتکننده مهم جشنواره بودند و بانک سینا دیگر حمایتکننده ما بودند. روبیکا دیگر حمایتکننده جشنواره می بود. جا دارد از شهرداری تهران سپاس کنم که همانند سال‌های قبل از جشنواره حمایتکردند.

در قسمت دیگر این نشست مسعود نجفی فرمود: از ۱۰ صبح ۲۱ بهمن ماه همزمان در ۸ سالن فیلم‌های جشنواره به نمایش درمی‌آیند. اظهار نامزدها قرار می بود فردا شب برگزار بشود اما روز ۲۱ اظهار نامزدها را خواهیم داشت. دوستان بانک سینا در غرفه‌ای که دارند برای دوستان جشنواره تسهیلات اختصاصی‌ای درنظر گرفته اند. هدیه‌ای هم ازطرف روبیکا در اختیار روابط عمومی جشنواره قرار گرفته که به دوستان رسانه‌ای اهدا می‌بشود.

[elementor-template id="16807"]

ادامه مطلب
متفاوت‌ترین رحم‌های اجاره‌ای در «سینما»/ این بچه‌ها «بی‌مادر» خواهد شد؟



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها