صحبت‌های علی دایی درباره دربی؛ کفه پرسپولیس سنگین‌تر است
- ورزش

سخن بگویید‌های علی دایی درمورد دربی؛ کفه پرسپولیس سنگین‌تر است

پرسپولیس و استقلال ساعت ۲۰ فرداشب در ورزگاه آزادی روبه رو هم قرار خواهند گرفت. دیداری که علاوه بر حساسیت‌های همیشگی خود، می‌تواند صدر جدول لیگ را دست‌خوش تحول قرار بدهد. علی دایی سرمربی و کاپیتان اسبق سرخ‌ها ، در خصوص این بازی و شرایط دو تیم نظرات کارشناسی خود را در او گفت و گوی اختصاصی با تابناک‌ورزشی درمیان گذاشته است.

دربی ۱۰۳ را پیش رو داریم.شرایط را با دقت به نتایج دو تیم چطور می‌بینید؟

این سخن بگویید ابتدایی و همیشگی است که نتیجه و عمل‌کرد دو تیم پیش از اغاز این بازی به هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی نیست.همیشه هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی در شرایط آمادگی بهتری قرار داشته،موفق به کسب بهترین نتیجه ممکن شده است.برای فردا هم همین روال حاکم خواهد می بود.امروز آخرین تمرین دو تیم پیش از بازی خواهد می بود.آخرین زمان برای رسیدن به اسایش مطلوب پیش از بازی و تمرکز کامل روی فرامین تاکتیکی و فنی مربیان برای بازی فردا و حضوری با توان صد درصد در مستطیل سبز.

ادامه مطلب
پرسپولیسی ها اعتصاب کردند

برای فردا به نظر شما کفه ترازو به سمت کدام تیم سنگینی می‌کند؟

[elementor-template id="16659"]

هر دو تیم تا این‌جای کار موفق عمل کرده‌اند و این که در کمترین فاصله امتیازی ممکن با هم قرار دارند،نتیجه بازی فردا می‌تواند جدول رده‌بندی را تحت تأثیر قرار بدهد.

برگشت عیسی آل‌کثیر و خریدهایی که باشگاه پرسپولیس انجام داده به نظر جان مجدد‌ای به این داده است.بازی‌های اخیرشان با هدایت اوسمار ویرا، یک تیم برزیلی و هجومی با خلق متعدد موقعیت گل ساخته.این فاکتور به نظر در تعیین نتیجه بازی فردا می‌تواند اثرگذار باشد؟

همان گونه که گفتید،با برگشت عیسی آل‌کثیر و خریدهای موفقی که مدیریت باشگاه انجام داده کفه ترازو در بازی فردا به سمت پرسپولیس سنگینی می‌کند. ضمن این که بهبودی وحید امیری و برگشت این بازیکن موثر به شرایط بازی هم دست کادرفنی پرسپولیس را برای چینش یک ترکیب ایده‌آل‌تر باز می‌گذارد.با این شرایط اگر پرسپولیسی‌ها باهوش و خوب عمل کنند می‌توانند تیم پیروز دربی ۱۰۳ باشند.

ادامه مطلب
بزرگترین اشتباهم، برگشت دادن آدمی به پرسپولیس می بود که تیم را از بین بُرد / قلعه‌نویی دستیار خارجی می‌خواهد / عده‌ای روی نیمکت پرسپولیس برای تیم حاشیه می‌سازند

گفتید که نتیجه بازی می‌تواند جدول را تحت تأثیر خودش قرار بدهد؟

بله همین‌طور است. برای فاصله ۳ امتیازی دو تیم،استقلال با نتیجه مساوی هم می‌تواند در صدر باقی بماند. اما پرسپولیس نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار و کسب ۳ امتیاز آن دارد تا خودش را به صدر بیشتر از پیش نزدیک بکند.

[elementor-template id="16807"]

هر دو تیم برای بازی فردا کار سختی اینده دارند. تیمی که به جستوجو ۳ امتیاز است،باید از لحاظ روحی و روانی در بیشترین و بهترین سطح ممکن خود باشد. با این حال باز فکر می‌کنم با دقت به شرایط و داشته‌ها،کفه ترازو در دربی ۱۰۳ به سود سود پرسپولیس سنگینی می‌کند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها