برد پیت به‌"پیکی بلایندرز"ِ کیلین مورفی می‌آید؟!/ مورفی به‌قصه‌ی ترور در یک دارودسته‌ی کارگریِ دیگر می‌رود
- فرهنگ وهنر

برد پیت به‌”پیکی بلایندرز”ِ کیلین مورفی می‌آید؟!/ مورفی به‌قصه‌ی ترور در یک دارودسته‌ی کارگریِ دیگر می‌رود_دانش دوست


به گزارش دانش دوست

یونیورسال پیکچرز یک فیلم اقتباسی از کتاب مارک اِی بردلی با گفتن «خون زغال‌سنگ را جلو می‌برد: قتل‌های یابلونسکی و نبرد برای اتحاد کارگران معدن آمریکا» با وجود کیلین مورفی به گفتن بازیگر و تهیه کننده می‌سازد.

ژز باترورث نویسنده «اسپکتر» و «فورد در برابر فراری» و جان هنری باترورث نویسنده «ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت» نوشتن فیلمنامه اقتباسی این فیلم را برعهده دارند. آنها پیش از این در «لبه فردا» با هم همکاری کرده بودند.

علاوه بر مورفی، جان دیویس و جردن دیویس هم از تهیه کنندگان فیلم می باشند و مارک ای. بردلی تهیه کننده اجرایی آن خواهد می بود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
واکنش کارگردان شناخته شده به ممنوع الکاری بازیگران

داستان «خون زغال سنگ را جلو می‌برد» در اواخر دهه ۱۹۶۰ در معادن زغال سنگ پنسیلوانیا اتفاق می‌افتد و داستان یک ترور تکان دهنده را روایت می‌کند که تاریخ اتحادیه‌های کارگری آمریکا را تحول داد.

مورفی برنده اسکار برای «اوپنهایمر» بازیگر فیلم‌های نقل فرد دیگر چون «شوالیه تاریکی»، «چشم قرمز»، «دانکرک» و «یک مکان آرام تکه دوم» است، در حالی که در تلویزیون به‌گفتن تامی شلبی، گانگستر بیرمنگامی سریال «پیکی بلایندرز» شناخته می‌شود. او بعد از این که امسال برنده جایزه اسکار شد با درام تاریخی «چیزهای کوچک همانند این» دیده شد و «استیو» از نتفلیکس و فیلم «پیکی بلایندرز» را در برابر دارد. او این چنین قرار است تهیه کننده اجرایی «۲۸ سال سپس» باشد که به گمان زیادً در آن نقش‌آفرینی هم می‌کند.

از نظر دیگر: گمان وجود برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» در کنار کیلین مورفی بالا رفت.

ادامه مطلب
جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور پشت صحنه سریال زخم کاری ۳_دانش دوست

در حالی که اغاز این هفته اظهار شد اقتباس سینمایی از سریال «پیکی بلایندرز» انجام می‌شود، سازنده سریال با یادآوری این که برد پیت سال‌ها پیش از این دوست داشت داخل دنیای پیکی بلایندرز شود، او گفت از چهره‌ها در این فیلم منفعت گیری می‌کند.

«پیکی بلایندرز» با بازی کیلین مورفی در نقش مهم، به علت مطرح داستانی، شخصیت‌ها و اجرای بی‌نقص خود در طول ۶ فصل، به یکی از سریال‌های نقل بدل شده است.

آخرین اخبار ورزشی تکنولوژی ,فرهنگ وهنر و اقتصای را در وب سایت خبری دانش دوست دنبال کنید.

اکنون استیون نایت، سازنده سریال در او مباحثه با گاردین یادآوری کرده که چندین ستاره درجه یک خواست داشتند تا داخل دنیای جرم و جنایت و خشونت این سریال شوند.

وی در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۹ هم حرف های می بود: ما از چهره‌های بسیاری خواست همکاری دریافت می‌کنیم که برد پیت و اسنوپ داگ از جمله آن‌ها می باشند.

ادامه مطلب
مجنون؛ رکورددار نامزدهای جشنواره چهل‌ودوم

در آن زمان، او حرف های می بود بازیگران مشهور را به گفتن مهمان به شرط این که واقعا به درد سریال بخورند، تایید کرده می بود.

وی او گفت: ما فقط بهترین بازیگر را برای این چنین نقشی خواهیم داشت، همانطور که با سم کلفلین، بازیگر نقش اسوالد موزلی همکاری کردیم. وی وجود کلفلین در فصل ۵ را عالی خواند.

این فیلمنامه‌نویس بریتانیایی در مصاحبه‌ای که برای اولین نمایش «این شهر» تازه ترین ساخته‌اش در بی‌بی‌سی انجام داد، خبر از ساخته‌شدن نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز» را تایید کرد و درمورد وجود کیلین مورفی او گفت: او قطعا برای فیلم سینمایی برمی‌گردد. ما از ماه سپتامبر فیلمبرداری را اغاز می‌کنیم.

هر چند درمورد بقیه بازیگران تا این مدت چیزی حرف های نشده، اما این کار جهت افزایش پیش‌بینی‌ها برای بازی احتمالی برد پیت در این فیلم شده است.

ادامه مطلب
از سیمین دانشور تا معروف‌ترین رمان دهه ۷۰/ شبکه نمایش خانگی به جستوجو کتاب

 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها