شگفتی بزرگ فوتبال آسیا به دست افغانستان
- ورزش

شگفتی بزرگ فوتبال آسیا به دست افغانستان_دانش دوست


به گزارش دانش دوست

تیم ملی هند امروز در دور چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ میزبان افغانستان می بود و با نتیجه ۲-۱ در این دیدار ناکامی خورد.

در نیمه اول این مسابقه که در ورزشگاه ایندیرا گاندی برگزار می‌شد هند در دقیقه ۳۸ با گل سونیل چتری از روی نقطه پنالتی از حریف خود پیش افتاد تا نیمه اول با برتری یک گله هند به آخر برسد.

در نیمه دوم، رحمت اکبری در دقیقه ۷۰ بازی را برای افغانستان به تساوی کشاند و سپس شریف محمد دو دقیقه مانده به آخر با زدن گل پیروزی از روی نقطه پنالتی تیمش را به پیروزی رساند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اظهار ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان_دانش دوست

مسئله دلنشین در این مسابقه خشونت بیشتر از حد هندی‌ها می بود که علتاعلام پنالتی به سود افغانستان و پیروزی تیم میهمان در این دیدار نیز شد. در این دیدار پربرخورد، بازیکنان هندوستان در این بازی ۵ کارت زرد و بازیکنان افغانستان نیز دو کارت زرد دریافت کردند.

افغانستان و هند دو کشوری می باشند که روابط چندان خوبی با یکدیگر ندارند و این پیروزی از این جهت نیز برای افغان‌ها اهمیت مضاعفی دارد و یکی از با اهمیت ترین برد‌های تاریخ فوتبال این سرزمین محسوب می‌شود.

تیم ملی افغانستان با این پیروزی امتیاز خود را به چهار امتیاز رساند و با تفاضل کمتر نسبت به هند در رده سوم جدول گروه A قرار گرفت.

در دیگر مسابقه این گروه، تیم ملی قطر با ۹ امتیاز از سه پیروزی متوالی در صدر گروه قرار دارد و امروز به مصاف تیم ملی کویت می‌رود که با سه امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

ادامه مطلب
فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید امارات شد

دسته بندی مطالب

آخرین اخبار ورزشی تکنولوژی ,فرهنگ وهنر و اقتصای را در وب سایت خبری دانش دوست دنبال کنید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها