قیمت بلیت هواپیما فعلا تغییری نمی‌کند
- کسب وکار

قیمت بلیت هواپیما فعلا تغییری نمی‌کند_دانش دوست


به گزارش دانش دوست

کسب و کار نیوز- رئیس سازمان هواپیمایی سرزمین او گفت: تا این مدت هیچ تحول قیمتی در بلیت هواپیما تشکیل نشده و تصمیم گیرنده مهم در این قسمت ستاد تنظیم بازار است.

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمد محمدی قسمت رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با گفتن این که  فعلا قیمت بلیت هواپیما ها هیچ تغییری نکرده است او گفت: چندی پیش در جلسه دیوان عدل اداری برای تعیین حالت نرخ گذاری بلیت هواپیما شرکت کردیم و نظرهای کارشناسی در این عرصه گفتن شد.

او گفت: نظر اراعه شده به دیوان، مراعات ماده ۶ قانون هواپیمایی کشوری است یعنی شورای عالی هواپیمایی در تعیین نرخ شراکت داشته باشد. رئیس سازمان هواپیمایی در ادامه گفت:  در  آینده  نزدیک  قیمت نهایی بلیت هواپیما اشکار می‌شود و نظر افزایش قیمت از مجرای شورای عالی هواپیمایی نقل شده است و چنانچه تا آن زمان رأی دیوان عدل اداری صادر شود تعیین قیمت‌ها از طریق ستاد تنظیم بازار انجام نمی‌شود.

ادامه مطلب
رشد ۱۴۰ درصدی نوسازی بافت‌های فرسوده در ۱۳۲ شهر

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: چنانچه این رأی اظهار نشود، بلیت بر پایه تصمیم شورای عالی هواپیمایی تعیین تکلیف می‌شود. محمدی قسمت گفت: برتری تعیین قیمت  بلیت هواپیما ستاد تنظیم بازار است  و در صورتی که دیوان عدل اداری قیمت بلیت را سریعتر از  نظر ستاد اظهار کند قیمت بلیت ها اشکار خواهد شد.

[elementor-template id="16659"]

وی فرمود: پیش از اغاز اغاز  سال ۱۴۰۳ قیمت بلیت هواپیما با وجود همه شرکت های هواپیمایی در جلسه شورای عالی هواپیمایی به جمع بندی نهایی رسید و به ستاد تنظیم بازار اظهار شد و اکنون چشم به راه نتیجه  جمع بندی هستیم.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

[elementor-template id="16807"]

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع