ماهانه ۲۰۰ هزار تن مرغ مورد نیاز کشور است
- کسب وکار

ماهانه ۲۰۰ هزار تن مرغ مورد نیاز سرزمین است_دانش دوست


به گزارش دانش دوست

کسب و کار نیوز- یوسف‌خانی او گفت: بنابر آمار در شرایط جاری ماهانه حداکثر ۲۰۰ هزار تن مرغ مورد نیاز سرزمین است که بر این مبنا ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی کافی است.

به گزارش کسب و کار نیوز، مهدی یوسف خانی او گفت: هم اکنون قیمت هرکیلو مرغ زنده درب مرغداری ۵۲ هزار تومان، مرغ گرم در عمده فروشی ۷۰ تا ۷۳ هزار تومان و خرده فروشی حداکثر ۸۰ هزار تومان است.

او نرخ هرکیلو ران مرغ با کمر را ۵۰ هزار تومان، فیله مرغ ۱۸۰ هزار تومان و سینه ۱۵۰ هزار تومان خبرداد و افزود: با دقت به روال جوجه ریزی‌های تازه و مازاد تشکیل، مرغ کمتر از نرخ مصوب اراعه می‌شود. یوسف خانی در ادامه گفت: در شرایط جاری ماهانه حداکثر ۲۰۰ هزار تن مورد نیاز سرزمین است که براین مبنا جوجه ریزی ماهانه ۱۳۰ میلیون قطعه جوابگوست.

ادامه مطلب
محرم زاده: بانک‌ها باید به زوج‌های جوان تسهیلات پرداخت کنند

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی افزود: برآورد‌ها حاکی از آن است که ستاد تنظیم بازار تا ۲۰ اردیبهشت یا حداکثر آخر اردیبهشت، نرخ مصوب مرغ را اظهار کند. او با گفتن این که خرید حمایتی مرغ به طور محدود در حال انجام است، او گفت: با دقت به مازاد تشکیل، صادرات مرغ به بازار‌های مقصد تنها راهکار تنظیم بازار است. کمااینکه از اواخر سال قبل صادرات مرغ به بازار‌های مقصد اغاز شده است.

[elementor-template id="16659"]

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

[elementor-template id="16807"]

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع