[ad_1]
به گزارش دانش دوست
کسب و کار نیوز- در همایشی که روز شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ توسط شرکت ورانگر و با حمایتانجمن ملی پخش ایران با گفتن تحول دیجیتال و نقش مدیران برگزار گردید، نزدیک به سیصد نفر از فعالان و مدیران صنعت پخش مواد غذایی سرزمین وجود یافتند.
به گزارش کسب و کار نیوز ، در این رخداد، سهراب کارگر، رییس انجمن ملی پخش ایران در سخنرانی خود به قیمت ۲۸ تریلیون دلاری بازار خردهفروشی جهان و پیش بینی رسیدن به ۳۷ تریلیون دلار در سال ۲۰۲۷ اشاره کرد و چالشهای مهم این صنعت در ایران را برشمرد. او در آخر، تعیین متولی برای تدوین یک قانون و نظام یکپارچه برای صنعت پخش و لجستیک سرزمین، افزایش و گسترش ربط شرکتهای پخش با صنعت و دانشگاه، تفکیک ساختاری فروش و زنجیرهی تامین در شرکتهای پخش، اندوختهگذاری بنیادین در گسترشی نرم افزارها و منفعت گیری از فناوریهای نوین، حمایتدولت برای گسترش شرکتهای ۳PL در مقیاسهای استانی و کشوری، گسترش دانش و فناوری حاضر در صنعت توزیع FMCG و تلاش برای افت سطح تصدیگری دولت و نگه داری، گسترش و نگهداشت نیروهای انسانی متخصص را به گفتن راهکارهای مهم با مقصد تشکیل تحول در این صنعت و از بین بردن فروماندگیهای جاری برشمرد.
در ادامه، علیرضا شیعه دوست، مدیر عامل شرکت ورانگر به مرور کارکرد این شرکت طی بیست و سه سال قبل در ارایهی راهکارهای فرایندی و نرم افزاری فراگیر به صنعت پخش سرزمین پرداخت و به مشابهسازی راهکارهای متعدد برای حوزههای گوناگون پخش اشاره کرد.
سخنران بعدی، آرمان فضلی رییس هیات مدیره شرکت ورانگر می بود که ضمن شرح دادن انگیزه و مقصد شرکت اندوختهگذاری مکس امید به ورانگر و اشاره به ورود یک شرکت اندوختهگذاری خصوصی (Private Equity) به یک شرکت نرم افزاری پر سابقه برای اولین بار، از برنامههای این شرکت در آینده، از جمله حرکت به سمت رایانش ابری، منفعت گیری از کلان دادهها، منفعتگیری از هوش مصنوعی و این چنین ارایهی راهکارهای تحت وب ورانگر در آیندهی نزدیک سخن او گفت. در آخر، احمدرضا نخجوانی، مدیر عامل شرکت اندوختهگذاری مکس امید، به سخنرانی درموردی نقش مدیران ارشد در تشکیل تحول در سازمان و تشریح مدلهای کاربردی جهانی در مدیریت سازمان پرداخت.
دسته بندی مطالب
[ad_2]




