[ad_1]
به گزارش دانش دوست
به گزارش کسب و کار نیوز ، چهارشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۳، در نشستی با وجود دکتر علاءالدین رفیعزاده معاون رئیسجمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی سرزمین، مهندس حمید فتاحی جانشین وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و مهندس علیرضا رفیعی مدیرعامل ایرانسل در محل سازمان امور اداری و استخدامی سرزمین، تفاهمنامه همکاری با مقصد هماهنگی برای تشکیل و برقراری «سامانه فوریتهای اداری (فواد)»، بین ایرانسل و سازمان امور اداری و استخدامی سرزمین، امضا شد.
در این نشست، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی سرزمین با پافشاری بر خدمترسانی به مردم در محیطهای عملیاتی و اجرایی که از برتریهای دولت چهاردهم است، او گفت: سامانه فوریتهای اداری با نام «فواد»، پیشبینی شده تا از طریق این کانال ارتباطی، بتوان نظرات مردم و نحوه خدمترسانی دستگاههای اجرایی را برسی و برای حل چالشهای مردم تلاش کرد.
رفیعزاده این چنین اضافه کرد: نظر رئیسجمهوری هم همین است که باید درگاهی وجود داشته باشد تا مردم بتوانند در زمان روبه رو با چالشها و مشکلات احتمالی در فرایندهای اداری، به جواب مناسب دست اشکار کنند و از طرف دیگر نیز، دولت بتواند پیگیریهای ملزوم را برای از بین بردن مشکل انجام دهد. این سامانه، یکی از برتریهای دولت برای بالابردن کیفیت خدمات مراکز دولتی به شهروندان است.
جانشین وزیر ارتباطات نیز در این نشست، به اهمیت هوش مصنوعی و به کارگیری آن در اراعه خدمات به شهروندان اشاره کرد و او گفت: سامانه فواد باید بتواند در ادامه، به هوش مصنوعی تجهیز شود تا خدمات بهتری را به شهروندان اراعه دهد. ایرانسل که مدام در پروژههای ملی با اراعه خدمات دیجیتال و هوشمند در کنار جامعه بوده است، میتواند این پروژه را به نتیجه مساعد رساند.
در ادامه این دیدار، رفیعی مدیرعامل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با اظهار حمایتو حمایتاز این مطرح، تصریح کرد: سامانه فواد یک پروژه ملی است و ایرانسل تلاش میکند تا بهترین نقش را ایفا کند و با منفعت گیری از زیرساختهایی که در اختیار دارد و قوت اپراتوری، به گفتن یکی از بازیگران مهم حوزههای تحول دیجیتال، سازمان امور اداری و استخدامی سرزمین را پشتیبانی کند.
شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل (شایا)، مسئولیت اجراییسازی این مطرح را برعهده دارد. عملیات اجرایی فاز اول «فواد»، همزمان با چهل و ششمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اغاز میشود.
شایا به گفتن بازوی اجرایی ایرانسل برای تجاریسازی فرایندها و ظرفیتهای حاضر در سازمان، در حوزههای کاری متفاوت و بالقوهای از جمله ربط با مشتریان، منبع های انسانی، مالی، حقوقی، امنیت، زیرساخت و اراعه این خدمات به دیگر سازمانها و بنگاههای اقتصادی در قالب خدمات برونسپاری، از نزدیک به دو سال پیش فعالیت رسمی خود را با تمرکز بر محصول CCaaS ( Call Center as a Service) که شامل خدماتی از قبیل مرکز تماس ورودی، خدمات تماس خروجی، حمایتاو گفتوگوی بر خط و حمایتشبکههای اجتماعی بوده، اغاز کرد و طی این زمان، علاوه بر اراعه محصولات ذکر شده و با مقصد گسترش سبد محصولات قابل اراعه، خدماتی از جمله گسترش نرمافزار را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرده است.
دسته بندی مطالب
[ad_2]




