[ad_1]
به گزارش دانش دوست
داود رفعتی دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاههای سرزمین او گفت: چمن ورزشگاه تختی تهران 17 شهریور ماه آماده خواهد شد. این ورزشگاه قبلاً هم آماده می بود اما نادرست در انتخاب پیمانکار علتشد چمن دچار قارچ زدگی شود. پیمانکار تازه آمد و بذرپاشی چمن انجام شد. کارهای دیگر نظیر جداسازی، نردهگذاری، جایگاه خبرنگاران و … نیز در حال انجام شدن است و تختی سپس از بازیهای ملی و از 17 شهریور قابلیت میزبانی دارد.
او همین طور گفت: بنا می بود بازیهای استقلال و پرسپولیس به جز مسابقات حساس این دو تیم در ورزشگاه تختی انجام شود اما با شرایط جاری دیدارهای این دو تیم با سپاهان و تراکتور و این چنین دربی تهران را باید در این ورزشگاه برگزار کنیم.
دربی 104 قرار است در هفته ششم برگزار شود اما تا این مدت تاریخ آن اظهار نشده است.
دسته بندی مطالب
[ad_2]
منبع





