پاسخ مسئولان فدراسیون به ابهام بزرگ
- ورزش

جواب مسئولان فدراسیون به ابهام بزرگ

بعد از اظهار رای کمیته استیناف درمورد پرونده شکایت ۴ باشگاه لیگ برتری از سپاهان و درنهایت برگشت دادن ۴ امتیاز به این تیم،  یکی از ابهامات اهالی فوتبال و همینطور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این می بود که قوانین تازه مربوط به سقف بودجه و همینطور دستورالعمل ناظر بر قراردادهای ضمانت اجرایی ندارد.

این سوالی می بود که خبرنگاران هم از صالحی رئیس کمیته استیناف و قنبرزاده رئیس کارگروه ناظر بر قراردادها پرسیدند و آنها یک جواب مشترک به آن داشتند. در واقع هم نورشرق رئیس کمیته تعیین حالت، هم قنبرزاده و هم صالحی ضعف قوانین تازه را پذیرفتند و اصرار داشتند که این قانون در سال اول آزمایشی بوده تا خلاهای آن اشکار بشود.

نورشرق در عکس العمل به این سوال خبرنگاران او گفت:« این دستورالعمل همانطور که در عنوانش احتیاط می‌کنید برای فصل جاری فوتبال ایران تدوین شده و غرض این می بود که در آخر فصل مورد بازبینی قرار خواهد گرفت. با دقت به پیشنهادات بسیاری که از سوی دست‌اندرکاران در عرصه‌های گوناگون به کارگروه واصل شده، مورد بازبینی قرار می‌گیرند و قطعا دستورالعمل برای سال آینده مورد بازبینی قرار خواهد گرفت.  

ادامه مطلب
شکایت مجدد پادوانی از استقلال

منصور قنبرزاده هم به این که قوانین تازه ضمانت اجرایی ندارد، جواب مشاهبی داد:« کاملا موافقم. حتی مصوبات هیئت وزیران برای یک پروژه گسترده آزمایشی اجرا می‌بشود. شما یک خودروی صفر کیلومتر را هم که می‌خرید، یک مدتی گارانتی می‌کنند تا ایراداتش رفع بشود. قطعا قبول داریم که این دستورالعمل اشکال دارد. اما همه اذعان دارند که نیاز می بود نظمی داده بشود. بیشتر از دو دهه است دستورالعمل‌های به این شکل نداشتیم. این که نیاز به اصلاح هست، حتما درست است.»

[elementor-template id="16659"]



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها