خبر مهم برای مستمری‌بگیران/ تاریخ واریزی اعلام شد
- اقتصاد

خبر مهم برای مستمری‌بگیران/ تاریخ واریزی اظهار شد

تاریخ واریز مستمری بهزیستی بانک رفاه دی ۱۴۰۲  با دقت به پرداختی‌های ماه‌های قبل بانک بین ۲۹ تا ۳۰ دی سال است.

به این علت مستمری بگیران بانک رفاه (آذر ماه) باید در تاریخ بین ۲۹ تا ۳۰ دی باید چشم به راه واریز حقوق مستمری خود باشند.

معاون حمایتو سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش مستمری کمیته امداد ۱۴۰۲ خبر داد و او گفت: امیدواریم افزایش مستمری بتواند کمکی به بهبود زندگی مددجویان باشد و از مردم و خیران خواست تا هم چنان در پشتیبانی به مددجویان کمیته امداد شراکت داشته باشند. مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ به طور پلکانی ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

مستمری کمیته امداد ۱۴۰۲ چه مقدار است؟

بر پایه این افزایش، مستمری مددجویان یک نفره از ۶۶۰ هزار تومان به ۸۵۲ هزار تومان، مستمری مددجویان دو نفره از ۹۳۶ هزار تومان به ۱ میلیون و ۱۲۳ هزار تومان، مستمری مددجویان سه نفره از ۱ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان به ۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان، مستمری مددجویان چهار نفره از ۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار تومان و مستمری مددجویان پنج نفر به بالا از ۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان به ۲ میلیون و ۸۹۸ هزار تومان افزایش یافته است.

[elementor-template id="16659"]

مطابق حرف های معاون حمایتو سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) این افزایش مستمری در راستای بهبود حالت معیشتی مددجویان صورت گرفته است و می‌تواند کمکی به بهبود زندگی این افراد و خانواده‌های آنها باشد.

ادامه مطلب
جزئیات آزادسازی ۴۳ میلیون دلار اموال ایران از سوی آمریکا

بر پایه آخرین اخبار شنیده شده مستمری مددجویان کمیته امداد در این روزها واریز خواهد شد. در این روزها مستمری بگیران باید انتشار واریزی مستمری آذرماه باشند تا با افزایش ۲۰ درصدی واریز بشود.

وجیهه محمدی فلاح اظهار کرد: اکنون سه هزار و ۱۸۸ بانوی سرپرست خانوار و چهار هزار نفر افراد تحت تکفل آنها تحت پوشش بهزیستی البرز می باشند.

او همین طور گفت: با پیگیری صورت گرفته همه این بانوان مستمری دریافت می‌کنند و هیچ یک از آنها پشت نوبت دریافت مستمری نیستند.

این مسئول با اشاره به مبلغی که به گفتن مستمری به بانوان تحت پوشش بهزیستی استان پرداخت می‌بشود، او گفت: به خانواده تک نفره ۷۶۴ هزار تومان، دو نفره نزدیک به یک میلیون تومان، سه نفره یک میلیون و ۵۲۸ هزار تومان، چهار نفره یک میلیون و ۹۶۵ هزار تومان و پنج نفر به بالا هم دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.

[elementor-template id="16807"]

محمدی فلاح اضافه کرد: یکی از خدمات مهم بهزیستی در نوشته بانوان سرپرست خانوار این است که با دقت به مشابه بودن شرایط مراجعین تسهیلات آموزشی در قالب آموزش های مربوط به توانایی های زندگی، توانمندسازی با ابعاد گوناگون، حرفه آموزی و آماده سازی شغلی جهت بستر سازی و این چنین  پرداخت تسهیلات، راه اندازی گروه های همیار جهت تشکیل اشتغال مددجویان نیازمند، اراعه می‌بشود.

ادامه مطلب
دولت در تعیین دستمزد، طرف کارفرماست و نه کارگر

این مسئول افزود: این چنین بانوان سرپرست خانوار می‌توانند از حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی منفعت‌مند شوند و حداکثر تا پنج سال نسبت به اراعه فیش واریزی خوداشتغالی به مددکار وابسته و اراعه لیست صورتحساب توسط کارفرما به بهزیستی شهرستان‌ها عمل کنند.

کمپین حمایتاز حقوق معلولان خواستار تامین منبع های ملزوم برای اجرای ماده ۲۷ در لایحه بودجه ۱۴۰۳ شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها