سرلشکر باقری: به همه اهداف رسیدیم/عملیات از نظر ما خاتمه یافته است
- کسب وکار

سرلشکر باقری: به همه اهداف رسیدیم/عملیات از نظر ما خاتمه یافته است_دانش دوست


به گزارش دانش دوست

کسب و کار نیوز- رئیس ستادکل نیروهای مسلح او گفت: عملیات «وعده صادق» با پیروزی کامل از شب قبل تا امروز صبح انجام و به همه اهدافش نائل شد.

به گزارش کسب و کار نیوز ، سرلشکر محمد باقری در او گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به جنبه‌های راهبردی عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: این عملیات با پیروزی کامل از شب قبل تا امروز صبح انجام شد و به همه اهدافش نائل شد. علت این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمزی می بود که برای ما قابل‌تحمل نبوده است. این که رژیم صهیونیستی ساختمان کنسولگری ایران را در دمشق مقصد قرار دهد و مستشاران قانونی ما را که به دعوت دولت سوریه برای مبارزه با تروریسم و به شکل قانونی در این سرزمین وجود داشتند را مقصد قرار دهد عبور از خط قرمز می بود.
او گفت: در ۱۰ روز قبل در همه جهان جز دو سه سرزمین حمایتکننده مطلق این رژیم، این عمل محکوم شد. این عمل باید جواب می‌گرفت و رهبری انقلاب هم اصرار داشتند که این تنبیه باید انجام شود که با پشتیبانی سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح این عملیات انجام شد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح اصرار کرد: در این عملیات هم مرکز اطلاعاتی بزرگی که اطلاعات ملزوم را برای این جنایت برای صهیونیست‌ها در ارتفاعات جبل الشیخ تامین می‌کرد مقصد قرار گرفت و هم پایگاه هوایی نواتیم که دعوا به کنسولگری ایران از آنجا صورت گرفته می بود مقصد قرار گیرد که هردو تا حد قابل‌توجهی مورد انهدام قرار گرفتند و از کار افتادند.
باقری اصرار کرد: در این عملیات تعداد قابل‌توجهی هم پهپاد هم موشک‌های کروز و بالستیک منفعت گیری شد که با تاکتیک‌های اندیشه‌شده و طراحی مناسب به کار گرفته شدند و گنبد آهنین و سپر دفاعی موشکی صهیونیستی موفق نشد مقابله قابل‌توجهی با آن داشته باشد و عملیات به اهداف خود نائل شد.

ادامه مطلب
شماره ۳۰۱۰ روزنامه کسب و کار_دانش دوست

او همین طور گفت: آمریکا هم اظهار می‌کرد از عملیات دمشق خبر نداشته اما در واقع با چراغ سبز او انجام شده می بود و به جستوجو گسترش تنش در منطقه نیست اما در فضای عراق و اردن با همه توان برای دفاع از رژیم صهیونیستی داخل عمل شد و تلاش کرد عملیات خنثی شود اما موفق نشد و عملیات به مقصد خود رسید. باقری تصریح کرد: این عملیات منتج به نتیجه کامل است، از نظر ما خاتمه یافته است و قصدی بر ادامه عملیات وجود ندارد اما چنانچه رژیم صهیونیستی کاری علیه جمهوری اسلامی چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سرزمین سوریه و جای فرد دیگر انجام دهد، عملیات بزرگتری انجام خواهد شد ‌.

وی اصرار کرد: توانایی ما در حدی می بود که بتوانیم عملیات موشکی و پهپادی ده‌ها برابر بزرگتر از این علیه رژیم داشته باشیم، اما این کار را انجام ندادیم و تلاش کردیم در حدی که این تنبیه انجام شود عملیات کنیم. مراکز جمعیتی و اقتصادی آنها زده نشد تا ارتش جنایتکار و متجاوز صهیونیستی بداند عمل آنها بدون جواب نمی‌ماند و قطعا ما آمادگی داریم تا از خاک و منافع‌مان دفاع کنیم.

ادامه مطلب
افزایش عجیب و غریب قیمت کارخانه ای خودرو

باقری اظهار کرد: این عملیات توسط سپاه پاسداران انجام شد، اما در هم‌افزایی با سپاه، ارتش جمهوری اسلامی با واحدهای پدافندی ارتش و سپاه دفاع از آسمان سرزمین را برعهده داشتند و دارند،‌ نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند و چنانچه ملزوم باشد داخل عمل خواهند شد و تدبیرها ملزوم برای امنیت فضای سرزمین بعمل آمده و امیدوار هستم این عملیات موفق طلیعه‌ای برای پیروزی مردم مظلوم فلسطین بر رژیم اشغالگر فلسطین باشد.

[elementor-template id="16659"]

رئیس ستادکل نیروهای مسلح درمورد هرگونه عمل آمریکا علیه منافع ایران او گفت:‌ما این مطلب را از طریق سفارت سوییس به آمریکا منتقل کردیم که چنانچه آمریکا در عمل های تجازوکارانه صهیونیست‌ها بخواهد همکاری کند یا با امکاناتی که در منطقه دارد مشارکتی داشته باشد و این اطلاعات برای ما قطعی شود،‌ پایگاه‌ها و نفرات آمریکا در منطقه امنیت نخواهند داشت و ما او را همانند متجاوز می‌بینیم و با او هم برخورد ملزوم را خواهیم داشت.

ادامه مطلب
پخش تازه ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی_دانش دوست

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

[elementor-template id="16807"]

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع