مالکیت سرخابی‌ها تفکیک نمی‌شود، یکی از 2 تیم به خاطر مشکل مالی حذف و دیگری راهی آسیا خواهد شد!
- ورزش

مالکیت سرخابی‌ها تفکیک نمی‌شود، یکی از ۲ تیم برای مشکل مالی حذف و فرد دیگر راهی آسیا خواهد شد!_دانش دوست


به گزارش دانش دوست

شنیده شده است که او گفت و گو تفکیک مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا ۵ اردیبهشت به انجام نخواهد رسید و تنها یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس راهی آسیا خواهد شد.

روز قبل آگهی مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتشار شد. مطابق حرف های‌ها کنسرسیومی شامل ۵ بانک تصمیم تملک سهام پرسپولیس را دارند تا به این ترتیب مشکل مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رفع شده و این دو تیم بتوانند مجوز حرفه‌ای دریافت کنند. 

با این حال مطابق توانایی‌های قبلی و همین‌طور اذعان کارشناسان واگذاری سهام پرسپولیس به ۵ بانک عملیاتی زیاد پیچیده و زمانبر است و دور از انتظار به نظر می‌رسد این بار هم به نتیجه خاصی منتهی شود. این چنین تعداد بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند عجله دولت و وزارت ورزش برای واگذاری سهام پرسپولیس برای سختی وقتی، امکان پذیر تبعات زیاد شدیدی برای این باشگاه به جستوجو داشته باشد. تبعاتی سنگین‌تر از حتی حذف دو تیم از آسیا. 

[elementor-template id="16659"]

 بنا بر همین پیشینه، خبری تایید نشده به گوش رسیده است. مطابق شنیده‌ها ممکن نبودن تفکیک مالکیت سرخابی‌ها در زمان باقیمانده، هراس از عواقب عجولانه انجام دادن این کار و مهم‌تر از همه مشکلات مالی یکی از دو تیم، مقامات را بر آن داشته فعلا فقط به طور رسانه‌ای پروژه را جلو ببرند تا نشان بدهند همه کوشششان را انجام داده‌اند. اما در پشت پرده تصمیم گرفتند این کار فعلا صورت نپذیرد. 

ادامه مطلب
پرسپولیس دست به دامان برانکو می شود؟!

مشورت‌هایی که طرف‌های تصمیم‌گیر در این حوزه داشته‌اند به یک نتیجه ختم شده: تفکیک مالکیت فعلا متوقف شود، یکی از دو تیم پرسپولیس و استقلال که مشکل مالی‌شان حل نشده کنار گذاشته شود و تیم دیگر بدون مشکل مجوز حرفه‌ای دریافت کند. در واقع رفع نشدن مشکلات مالی یکی از سرخابی‌ها این راه را روبه رو پای تصمیم‌گیران گذاشته است تا بتوانند این چنین مسیری را در پیش بگیرند. 

  یقیناً همان گونه که ذکر شد این خبر تایید نشده است و انتظار می‌رود مقامات وزارت ورزش، هیات واگذاری و حتی اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در رابطه آن شفاف‌سازی انجام بدهند. بدون شک حذف یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس از آسیا خشم شدید هواداران این دو تیم را به جستوجو خواهد داشت. مخصوصا اگر ببینند رقیب‌شان توانسته مجوز بگیرد. 

ادامه مطلب
مشکل پرسپولیس «مدیریت» است/ حذف از آسیا در بازی با النصر کلید خورد/ حیف است کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس نیست

 این اتفاقی است که سال قبل هم رقم خورد. در دوره قبل که استقلال در ماجرای بدهی استراماچونی گیر می بود، وزارت ورزش تفکیک مالکیت دو باشگاه را به تاخیر انداخت، چراکه می‌دانست آبی‌ها برای بدهی به مربی ایتالیایی مجوز نمی‌گیرند و خودکار حذف خواهد شد و در نتیجه پرسپولیس می‌تواند راهی آسیا شود. 

دسته بندی مطالب

[elementor-template id="16807"]

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع