هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
- کسب وکار

مقصد وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تشکیل صنایع بزرگ_دانش دوست

[ad_1]
به گزارش دانش دوست

کسب و کار نیوز- وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی او گفت: یکی از هدفگذاری های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذاری قسمت اعظمی از فعالیت ها به قسمت خصوصی برای افزایش تشکیل و رشد شراکت مردمی است.

به گزارش کسب و کار نیوز ، مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با اختصاصی برنامه جهش تشکیل رادیو اقتصاد اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ در حوزه رونق تشکیل مجموعه شرکتهای وابسته به صندوق های بازنشستگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همه بخشهای فولاد، سیمان، تشکیل دارو و صنایع و مواد لبنی در هلدینگ ها و شرکتهای گوناگون رشد تشکیل داشتیم.

مرتضوی افزود: هدفگذاری برای ۱۴۰۳ جهش تشکیل است و امیدواریم به مقام مساعد دست یابیم، یقیناً در واگذاری قسمت اعظمی از رشته فعالیتها به قسمت خصوصی و تحکیم بخشی که الزاما” زیر مجموعه وزارتخانه ها است با رویکرد افزایش تشکیل در شراکت مردم تعداد بسیاری از شرکتها در بورس اراعه شده و تا آخر‌سال تعداد فرد دیگر اراعه می شود.

وی گفتن داشت: در حوزه جهش تشکیل صنایع بزرگ برنامه ریزی هایی شده تا جهش ۲۰درصدی رقم بزنیم. وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای عملیاتی شدن ایده ها چند برنامه ریزی مهم را برشمرد و او گفت: از بین بردن مانع ها تشکیل و حسابهای مودیان در صندوقها در حال تسهیل است.

وی خاطر نشان کرد: صدور آسان مجوزها برخط و غیر کاغذی شده و مقرر شده تا ۵میلیون نفر دوره ملزوم را برای توانایی آموزی و گسترش مراکز آموزشی دوره ببینند.

مرتضوی اظهار امیدواری کرد با افزایش ظرفیت اسمی و اندوخته در گردش از محل تسهیلات با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی مولفه های اقتصاد پویا در سرزمین رقم بخورد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *