افزایش فعالیت مردم در اقتصاد
- کسب وکار

افزایش فعالیت مردم در اقتصاد_دانش دوست

[ad_1]
به گزارش دانش دوست

سرمقاله

با دقت به توانمندی تعاونی ها در تجمیع و هدایت اندوخته های خرد به سمت تشکیل و اشتغال پایدار و این چنین اجرای مطرح های نیمه همه عمرانی، دولت می بایست عرصه وجود تعاونی ها در بازار اندوخته و بورس و این چنین برگشت تعاونی ها به بازار پولی سرزمین را فراهم کند. این چنین برای واگذاری مدیریت و مالکیت بنگاه های دولتی و مطرح های نیمه همه به تعاونی های گسترش و عمران شهرستانی عمل کند.
این چنین فناوری تازه حتماً باید در بازار کار منفعت گیری شود. بخشی از این فناوری به ورود تکنولوژی جو دستگاه‌های تازه صنعتی در فعالیت‌های حوزه تشکیل، خدمات و کشاورزی محسوب می‌شود. ما حتما دستگاه‌های به روز را در تناسب با فناوری روز دنیا برای گسترش بازار کار مورد منفعت‌برداری قرار دهیم که افزایش منفعت‌وری و ارتقاء شرایط کاری
را جهت خواهد شد.
از نظر دیگر بستر ورود فارغ التحصیلان به فعالیت های دانش بنیان در قالب تعاونی ها نیز باید فراهم شود. قسمت تعاون با او گفت و گو توزیع تناسب تعداد بسیاری دارد و اکنون که درصدد راه اندازی مجدد وزارت بازرگانی هستیم، بهتر است قسمت توزیع در اختیار تعاونی ها قرار گیرد. قسمت تعاون بر پایه اصل ۴۴ قانون اساسی، یکی از ارکان سه گانه اقتصاد است که اکنون سهم آن از تشکیل ناخالص داخلی ناچیز است.
در شرایط جاری سرزمین که برای اندوخته گذاری‌های خرد مردم با مشکلات اقتصادی و بعضاً سیاسی به علت تحریم‌ها روبه رو هستیم، شرکت‌های تعاونی یکی از بهترین قسمت‌هایی است که می‌تواند اندوخته‌های خرد مردم را جمع آوری و تجمیع کند تا با این کار هم از حجم نقدینگی در سرزمین کاسته شود و هم وجود و فعالیت مردم در اقتصاد افزایش اشکار کند. این چنین سرزمین ما نیروی کار تحصیل کرده و فارق التحصیلان بسیاری را در خود جای داده که تعاونی‌ها توانایی منفعت گیری از این ظرفیت‌ها را در راستای رونق تشکیل و گسترش‌ی بازار دارد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع