مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
- ورزش

مسی زمان خداحافظی خود را اظهار کرد_دانش دوست

[ad_1]
به گزارش دانش دوست

لیونل مسی اعجوبه فوتبال جهان است و تعداد بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان می دانند.

مسی باوجود آنکه ۳۷ سال سن دارد اما هم چنان بازیکن تاثییر گذار و باکیفیتی به شمار می آید. او در اینترمیامی بازی می کند و به نظر می رسد که تصمیم دارد در جام جهانی ۲۰۲۶ هم به میدان رود.

به نوشته شبکه mbc 1 ، مسی درمورد زمان خداحافظی خود از فوتبال او گفت: زمان معینی وجود ندارد اما هر زمان حس کنم که دیگر نمی توانم به هم تیمی هایم در زمین پشتیبانی کنم از فوتبال خداحافظی می کنم. من فردی هستم که به شدت از خودم انتقاد می کنم. قرار این می بود که اگر با تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمانی در جام جهانی را به دست نیاورم بازنشسته شوم که خوشبختانه به این مقصد خود رسیدم.

او درمورد این سوال که سپس از فوتبال چه کاری انجام خواهد داد، او گفت: به این نوشته فکر نکرده ام.

مسی درمورد این سوال که چه رویایی در فوتبال دارد، او گفت: من در فوتبال به همه رویاهای خود دست اشکار کرده ام و دیگر چیزی باقی نمانده است که به آن نرسم. می خواهم از روز به روز زندگی ام لذت ببرم بدون آنکه به خداحافظی از فوتبال فکر کنم. مقصد خاصی برای  انجام دادن ندارم. می خواهم به آنچه که دوست دارم ادامه دهم و آن بازی کردن و لذت بردن از آن است.

این فوق ستاره آرژانتینی درمورد دوران حضورش در بارسلونا او گفت: حس می کردم که بارسلونا خانه ابدی من است و برای  همیشه در این تیم باقی خواهم ماند اما در نهایت جدا شدم و باید بگویم که این جدایی سخت می بود و اصلا فکرش را هم نمی کردم. در بارسلونا به خوبی با من برخورد شد و از وجود در این تیم زیاد لذت بردم. توانایی زیاد زیبایی در بارسلونا داشتم.

او درمورد زیباترین گل خود او گفت: من زیاد خوش شانس هستم چرا که گل های زیبایی بسیاری به ثمر رسانده ام اما برای من اهمیت گل زیاد تر از زیبایی آن است. دوست دارم گلی که به ثمر می رسانم برای تیمم مهم باشد تا قشنگ.

مسی در آخر درمورد این سوال که چه چیزی او را به گریه می اندازد، او گفت: نمی توانم از چیز خاصی سخن به بین آورم اما باید بگویم که من انسان زیاد حساسی هستم. من خودم را انسانی با قلب بزرگ و زیاد حساسی می دانم.

 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *