سایه ترس روی دروازه بان تیم ملی در پرسپولیس افتاد
- ورزش

سایه هراس روی دروازه بان تیم ملی در پرسپولیس افتاد_دانش دوست

[ad_1]
به گزارش دانش دوست

برد سه بر صفر پرسپولیس روبه رو صنعت نفت آبادان در حالی رقم خورد که این تیم برای سومین بازی متوالی از امیر رضا رفیعی در چارچوب دروازه خود منفعت گیری کرد. دروازه‌بان جوانی که با صدمه دیدن علیرضا بیرانوند بار دیگر زمان وجود در ترکیب سرخپوشان را اشکار کرد تا عملکردی درخشان از خود به نمایش بگذارد.

رفیعی نه تنها در این سه بازی بلکه در نخستین وجود خود در فصل جاری روبه رو ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم هم گل نخورد تا با چهار کلین شیت نشان دهد فقط گمنام بوده است اما می‌تواند جانشین مطمئنی برای گلر شماره یک تیم ملی در پرسپولیس باشد.

او در حالی چهارمین وجود خود را با ثبت حفاظت صد درصدی از دروازه اش پشت سر گذاشت که تا کنون هیچ دروازه بانی در تاریخ لیگ برتر موفق به ثبت چهار کلین شیت متوالی در نخستین حضورش نشده می بود.

بازی کردن رفیعی تا حد بسیاری به نظر بیرانوند در ابتدای فصل نیز باز می‌گردد چراکه گلر تیم ملی فوتبال در ابتدای فصل مانع از جذب دروازه بان خارجی جوان شد و به باشگاه مطمعن داد ذخیره‌هایش می‌توانند زیاد بهتر از بقیه نفرات خارجی جای او را پر کنند. قولای که عملی شد تا اکنون بیرانوند خودش دلواپس از دست دادن جایگاه محکمی باشد که سال ها است برایش تلاش کرده است.

دروازه بان جوان سرخپوشان که با بهبود صدمه دیدن بیرانوند قرار است بار دیگر روی نیمکت پرسپولیس بنشیند اکنون تبدیل به رقیبی جدی ولی بدون حاشیه برای دروازه بان شماره یک تیمش شده است تا دیگر کمتر هوادار پرسپولیس دلواپس حالت چارچوب دروازه این تیم در روزهای غیبت بیرانوند باشد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع