رشد ۶ درصدی مصرف بنزین در نوروز امسال
- کسب وکار

رشد ۶ درصدی مصرف بنزین در نوروز امسال_دانش دوست

[ad_1]
به گزارش دانش دوست

کسب و کار نیوز- شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خبرداد از ابتدای فروردین‌ماه امسال تا نهم فروردین به‌صورت میانگین روزانه ۱۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین در سرزمین مصرف شده است که این عدد در قیاس با زمان شبیه پارسال رشد ۶.۱ درصدی داشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز ، در روز پنجشنبه (نهم فروردین) ۱۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین در سرزمین مصرف شده است که این رقم در قیاس با رقم ۱۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر دوره شبیه پارسال، ۱۱ درصد افزایش یافته است.

برپایه این گزارش، از ابتدای فروردین‌ماه امسال تا نهم فروردین به‌صورت میانگین روزانه ۱۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین در سرزمین مصرف شده است که این عدد در قیاس با زمان شبیه پارسال (۱۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر)، هفت میلیون لیتر معادل ۶.۱ درصد افزایش یافته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با هشدار درمورد روال افزایشی مصرف سوخت در سرزمین، از هم‌وطنان خواست با مدیریت مصرف سوخت و مراعات موارد مربوط به مصرف بهینه، کارکنان این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان پشتیبانی کنند.

برپایه این گزارش، در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ (آخرین روز پارسال)، بیشتر از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در سرزمین مصرف شد که این عدد رکوردی بی‌سابقه‌ در مصرف بنزین سراسر سرزمین به‌شمار می‌آید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *