قیمت بلیت هواپیما فعلا تغییری نمی‌کند
- کسب وکار

قیمت بلیت هواپیما فعلا تغییری نمی‌کند_دانش دوست

[ad_1]
به گزارش دانش دوست

کسب و کار نیوز- رئیس سازمان هواپیمایی سرزمین او گفت: تا این مدت هیچ تحول قیمتی در بلیت هواپیما تشکیل نشده و تصمیم گیرنده مهم در این قسمت ستاد تنظیم بازار است.

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمد محمدی قسمت رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با گفتن این که  فعلا قیمت بلیت هواپیما ها هیچ تغییری نکرده است او گفت: چندی پیش در جلسه دیوان عدل اداری برای تعیین حالت نرخ گذاری بلیت هواپیما شرکت کردیم و نظرهای کارشناسی در این عرصه گفتن شد.

او گفت: نظر اراعه شده به دیوان، مراعات ماده ۶ قانون هواپیمایی کشوری است یعنی شورای عالی هواپیمایی در تعیین نرخ شراکت داشته باشد. رئیس سازمان هواپیمایی در ادامه گفت:  در  آینده  نزدیک  قیمت نهایی بلیت هواپیما اشکار می‌شود و نظر افزایش قیمت از مجرای شورای عالی هواپیمایی نقل شده است و چنانچه تا آن زمان رأی دیوان عدل اداری صادر شود تعیین قیمت‌ها از طریق ستاد تنظیم بازار انجام نمی‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: چنانچه این رأی اظهار نشود، بلیت بر پایه تصمیم شورای عالی هواپیمایی تعیین تکلیف می‌شود. محمدی قسمت گفت: برتری تعیین قیمت  بلیت هواپیما ستاد تنظیم بازار است  و در صورتی که دیوان عدل اداری قیمت بلیت را سریعتر از  نظر ستاد اظهار کند قیمت بلیت ها اشکار خواهد شد.

وی فرمود: پیش از اغاز اغاز  سال ۱۴۰۳ قیمت بلیت هواپیما با وجود همه شرکت های هواپیمایی در جلسه شورای عالی هواپیمایی به جمع بندی نهایی رسید و به ستاد تنظیم بازار اظهار شد و اکنون چشم به راه نتیجه  جمع بندی هستیم.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع