توافق اولیه تراکتور با سرمربی سابق یک تیم‌ملی اروپایی
- ورزش

توافق اولیه تراکتور با سرمربی اسبق یک تیم‌ملی اروپایی_دانش دوست

[ad_1]
به گزارش دانش دوست

 هوشنگ نصیزاده درمورد انتخاب سرمربی تازه تراکتور اظهار کرد: با بردیف سخن بگویید کردیم اما او گفت یک-دو ماه دیگر می‌تواند به ایران بیاید. یکی دو تا از مربی‌های ایرانی بودند که الان بی کار بودند که با آن‌ها سخن بگویید کردیم اما بنا به ملاحضاتی اتفاق نیفتاد ولی حتما باید از یک مربی خارجی منفعت گیری بکنیم. چرا که مربی خارجی مشکلش این نیست که گوشیش را چک کند و ببیند چه‌فردی چه حرفی به او زده است!

آیا با فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی سخن بگویید کرده‌اید؟ او او گفت: بله

مدیرعامل تراکتور افزود: چند گزینه در فضای مجازی نقل شده که صحت ندارند. مالک محترم باشگاه که برداشت زیاد خوبی از هواداران دارد ترجیح می‌دهد مربی خارجی باشد.

نصیرزاده او گفت: با یکی از مربیانی که سابقه مربیگری در تیم‌های ملی اروپایی را دارد در حال مذاکره هستیم و عذرخواهی می‌کنم که نمی‌توانم اسمش را نقل کنم. تا یک ساعت پیش به توافق اولیه رسیدیم و قرار شد خودش مربی بدنساز و یک دستیار بیاورد.

آیا با اسکوچیچ و استراماچونی هم مذاکره کرده‌اید؟ او فرمود: با دقت به افزایش نرخ ارزهای خارجی، اعداد و رقم های اعلامی از سوی برخی مربیان زیاد زیاد است و هیچ کدام از باشگاه‌های ایرانی نمی توانند آن را بپردازند. با استراماچونی سخن بگویید مقدماتی شد که بلافاصله پرونده‌اش بسته شد. مذاکره با اسکوچیچ هم درست می بود اما رقم های بالایی نظر داده می بود. زیاد تر باید دقت‌مان به هواداران باشد، اما در غیر این صورت می‌توانستیم گزینه‌های دیگر را هم امتحان کنیم.

مدیرعامل تراکتور اضافه کرد: یکی از مربیان با قیمت اروپایی که سابقه نشستن روی نیمکت تیم ملی اروپایی دارد مدنطر ماست. چند بار تصویری سخن بگویید کردیم و آفر فرستادیم و امیدواریم به نتیجه برسیم. بابت برخی نتایج به دست آمده عذرخواهی می‌طلبیم و می‌خواهیم عزیزان صبر و حوصله به خرج دهند و قرارداد با سرمربی تازه به زمان ۱/۵ نیم فصل خواهد می بود.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع