برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر
- فرهنگ وهنر

برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر_دانش دوست

[ad_1]
به گزارش دانش دوست

سینما‌های سراسر سرزمین به مناسبت ایام عزاداری شهادت امام علی (ع)، از دهم تا چهاردهم فروردین مشمول تعطیلی‌هایی است.

بر مبنای این گزارش، سینما‌های سراسر سرزمین در روز جمعه – دهم فروردین‌- از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷:۳۰ فعالیت‌های عادی خود را دارند و از ساعت ۱۷:۳۰ تا آخر شب تعطیل می باشند.

برای روز شنبه-یازدهم فروردین‌-، سینما‌های سراسر سرزمین در همه زمان شبانه‌روز تعطیل می باشند.

در روز یکشنبه-دوازدهم فروردین‌- سینما‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷:۳۰ فعالیت معمول خود را دارند و بعد از این ساعت تا آخر شب، تعطیل می باشند.

سینما‌های سراسر سرزمین در روز دوشنبه- سیزدهم فروردین – در همه ساعات شبانه‌روز تعطیل می باشند.

برای روز سه‌شنبه- چهاردهم فروردین‌- نیز سینما‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا۱۷:۳۰ فعالیت دارند و بعد از این ساعت تا آخر شب تعطیل می باشند.

از صبح چهارشنبه-پانزدهم فروردین‌-، فعالیت سینما‌ها به حالت عادی بازمی‌گردد و سانس‌های فیلم از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۴ برقرار است.

مسئله قابل‌دقت این که فعالیت سینما‌ها در روز‌های جمعه-دهم فروردین-، یکشنبه- دوازدهم فروردین- و سه‌شنبه- چهاردهم فروردین‌-، به‌مسئولیت سینما‌ها است و الزامی است مخاطبان، قبل از رفتن به سینما، نسبت به فعالیت آن سینما طی آن روز، مطمعن به عمل آورند. تعداد بسیاری از سینما‌ها ترجیح داده‌اند تا فعالیت خود را طی این پنج روز تعطیل کنند و فیلمی نمایش ندهند.

اکنون فیلم‌های تمساح خونی، بی‌بدن، آپاراتچی، پرویزخان، ایلیا جستجوی قهرمان، نوروز، آسمان غرب و روشن به روی پرده است. استقبال مخاطبان از فیلم‌های نوروزی، چندبرابر زیاد تر از زمان زمان شبیه سال قبل است که انتظار می‌رود فرآیند استقبال، بعد از تعطیلات لیالی قدر نیز روی دور صعودی بماند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *