سرنوشت تلخ پورتو بعد از خط زدن مهدی طارمی!
- ورزش

سرنوشت تلخ پورتو سپس از خط زدن مهدی طارمی!_دانش دوست

[ad_1]
به گزارش دانش دوست

سرخیو کونسیسائو برای دومین مسابقه پیاپی در لیگ برتر پرتغال تصمیم گرفت مهدی طارمی را در فهرست نفرات پورتو قرار ندهد و در دیدار شنبه شب روبه رو استوریل از لیست کنار بگذارد و علت این کار را مسائل فنی گفتن کند.

تیم فوتبال پورتو در حالی که مهدی طارمی را در لیست بازیکنان خود نداشت، از ساعت ۲۴ شنبه شب (به زمان ایران) در ورزشگاه آنتونیو کویمبرا دا موتا قرار گرفت تا یکی از دیدار‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرتغال را برگزار کند، اما بدون وجود ملی‌پوش ایرانی‌اش مجدد ناکامی را توانایی کرد.

پورتو که از ابتدای فصل ۲۴-۲۰۲۳ فقط یکبار در جام حذفی روبه رو استوریل به برتری رسیده و در دیدار رفت لیگ برتر و در مسابقه لیگ کاپ پرتغال برابر این تیم ناکامی خورده می بود، بازهم موفق نشد نتیجه بگیرد و با تصمیم غیرمنتظره کونسیسائو برای خط زدن مهدی طارمی، بدون امتیاز از زمین بیرون آمد.

مهدی طارمی که در دو مسابقه تازه تیم ملی ایران آمادگی بالایی داشت و در هر دو مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روبه رو ترکمنستان پاس گل داده می بود، از فهرست پورتو روبه رو استوریل خط خورد تا تیمش هم بازنده زمین را ترک کند.

پورتو در دقیقه ۶۵ با اخراج دیوگو کاستا، دروازه‌بان خود ۱۰ نفره شد که چهار دقیقه بعد از آن گل اول بازی را با ضربه ایستگاهی دیدنی کاسیانو دریافت کرد و عقب افتاد.

چیکو کونسیسائو، پسر سرمربی و شماره ۱۰ پورتو در دقیقه ۸۹ با دومین کارت زرد از زمین اخراج شد و سه دقیقه سپس هم استوریل یک اخراجی داد، اما کارت قرمز‌های این بازی ادامه داشت و په‌په برزیلی که معاوضه شده می بود، در دقیقه ۱۳+۹۰ با این اتفاق روبه رو شد.

پورتو در شبی که سه اخراجی داد، همانند بازی رفت با نتیجه یک بر صفر روبه رو استوریل ناکامی خورد تا ۵۸ امتیازی و در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال بماند و با دقت به فاصله ۱۰ امتیازی با تیم صدرنشین اسپورتینگ لیسبون که یک بازیِ کمتر هم انجام داده، شانس قهرمانی را تقریبا از دست رفته ببیند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *