محمد الدعایه جدید آسیا پیدا شد
- ورزش

محمد الدعایه تازه آسیا اشکار شد_دانش دوست

[ad_1]
به گزارش دانش دوست

تیم زیر ۲۳ سال عربستان که در این مسابقات المرمش را درون دروازه خود داشت، در دور اول در ضربات پنالتی برابر اردن به پیروزی رسید. این دیدار در زمان قانونی با تساوی ۱-۱ به آخر رسید، اما المرمش در ضربات پنالتی سه ضربه را مهار کرد تا در نهایت تیمش با پیروزی ۲-۱ در پنالتی‌ها به دور سپس راه اشکار کند.

تیم المپیک عربستان با درخشش دروازه‌بان خود به نیمه نهایی راه اشکار کرد و اگرچه در نیمه نهایی با یک گل مغلوب حریف خود شد، اما المرمش در پیروزی برابر مصر در دیدار رده بندی نیز نقش مهمی داشت و علتشد تیمش رتبه سوم را کسب کند.

دیدار عربستان و مصر با تساوی ۲-۲ به آخر رسید و دو تیم به ضربات پنالتی رفتند که اسامه المرمش بعد از پیروزی در مهار دو ضربه پنالتی ثابت کرد که در مهار پنالتی تخصص دارد.

او در ۳ دیداری که تیم عربستان در مسابقات قهرمانی جوانان غرب آسیا انجام داد، ۵ ضربه پنالتی را مهار کرد تا یکی از ارکانی باشد که کادر فنی این تیم در این مسابقات روی آن تکیه کرد.

یقیناً درخشش المرمش اتفاقی نبوده است و این دروازه‌بان جوان پیش از این هم در تیم‌های ملی عربستان کارکرد فوق الاده داشت. این دروازه‌بان جوان در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ روی هم شش پنالتی گرفته می بود.

این دروازه‌بان فوتبال خود را با باشگاه الجبلین اغاز کرد و بعد از آن دوره کوتاهی که در باشگاه مشترک اللواء و سپس باشگاه التعاون داشت، در تابستان ۲۰۲q رمسا با امضای قراردادی ۴ ساله به باشگاه الاتحاد پیوست و آینده گلری این تیم خواهد می بود.

این دروازه‌بان جوان می‌تواند فصل آینده در برخی دیدار‌ها همانند جام پادشاهی در ترکیب مهم تیم الاتحاد خود قرار بگیرد تا سازگاری و توانایی ملزوم را برای تصاحب پیراهن شماره یک تیم الاتحاد کسب کند تا احتمالا در آینده یاد و خاطره محمد الدعایه را در درون دروازه الاخضر زنده کند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *