تحقیقات کالج قلب آمریکا درباره مصرف تخم‌مرغ همه را غافل‌گیر کرد
- تکنولوژی

تحقیقات کالج قلب آمریکا درمورد مصرف تخم‌مرغ همه را غافل‌گیر کرد_دانش دوست

[ad_1]
به گزارش دانش دوست

مطالعه‌ای که در ۶ آوریل در جلسه علمی سالانه کالج قلب و عروق آمریکا اراعه شد، نشان داد افرادی که ۱۲ تخم‌مرغ غنی‌شده در هفته می‌خوردند، سطوح کلسترول شبیهی با افرادی داشتند که از رژیم غذایی بدون تخم‌مرغ پیروی می‌کردند.

این آزمایش بالینی روی ۱۴۰ فرد مبتلا به بیماری قلبی یا در معرض خطر بالای ابتلا به آن انجام شد و نتایج نشان داد که تخم‌مرغ هیچ اثری در بالا بردن کلسترول ندارد.

محققان این مطالعه انها گفتند که آزمایش‌ها نشان داده است که مصرف ۱۲ تخم مرغ در هفته یعنی هر روز دو عدد هیچ اثری در بالا بردن کلسترول خون ندارد. بر پایه نتایج این تحقیق معلوم شده است که مقاومت به انسولین در افرادی که هر روز تخم مرغ می‌خوردند بهبود یافته است.

دکتر جیمز اوکیف، یکی از اعضای گروه تغذیه کالج آمریکایی قلب و عروق می‌گوید همه مطالعات تازه تخم‌ها را از تهمت بالا بردن کلسترول خون تبرئه می‌کند. تخم مرغ منبع سالمی از پروتئین و مواد مغذی است و می‌توانید از آن‌ها در حد اعتدال لذت ببرید.

یک مطالعه در سال ۲۰۱۹ گزارش داد که خوردن تخم مرغ با افت خطر دعوا قلبی مرتبط است.

اوکیف می‌گوید پروتئین حاضر در تخم‌مرغ به افراد پشتیبانی می‌کند حس سیری کنند و می‌توانند از خوردن بیشتر از حد کربوهیدرات‌های زیان اور همانند قند‌های اضافه شده و کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده در فست فود‌ها و نوشیدنی‌های شیرین جلوگیری کنند. اگر املت دارید، امکان پذیر صبح به جستوجو دونات نروید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *