دلواپسان می‌خواهند به بهانه جیمی‌جامپ یک دختر ورود زنان به استادیوم را ممنوع کنند/ انگار به خاطر حادثه رانندگی صنایع خودروسازی تعطیل شود!
- ورزش

دلواپسان می‌خواهند به بهانه جیمی‌جامپ یک دختر ورود زنان به استادیوم را ممنوع کنند/ انگار برای حادثه رانندگی صنایع خودروسازی تعطیل شود!_دانش دوست

[ad_1]
به گزارش دانش دوست

ماجرا از این قرار است که سپس از بازی استقلال برابر تیم آلومینیوم در شهر اراک یکی از دختران استقلالی در نقش جیمی‌جامپ ظاهر شد و خودش را به زمین مسابقه رساند تا با سیدحسین حسینی کاپیتان تیم دیدار کند. وجود این دختر با نوع خاص پوشش علتشد ماموران یگان اختصاصی تصمیم برخورد با او را داشته باشند اما حسینی مانع این کار شد. کاری همانند به حرکت همه بازیکنان بزرگ دنیا که هنگامی یک جیمی‌جامپ به تصمیم دیدار آنها می‌آید، جلوی برخورد قهری نیروهای انتظامی مستقر در ورزشگاه را می‌گیرند و تلاش می‌کنند ماجرا مسالمت‌آمیز حل شود، چراکه به هر حال آن فرد یک هوادار است و به عشق فوتبال آنجا آمده و فوتبالیست‌ها هم به خوبی می‌دانند هر چه دارند از همین عشق هواداران است.

با این حال ممانعت حسینی از برخورد قهری نیروهای حافظ نظم استادیوم با آن دختر که همراه با یک تماس بدنی بین حسینی و آن هوادار می بود علتابراز یک درگیری کوچک بین پلیس و کاپیتان استقلال شد که ماجرا هم سپس از یک دقیقه فیصله اشکار کرد، اما مسئله دلنشین این که پیش از بیانیه احتمالی پلیس یا باشگاه استقلال یا حتی خود بازیکن که طرفین این حاشیه بودند برخی دلواپسان با بزرگنمایی این نوشته از گمان ممنوعیت مجدد ورود زنان به استادیوم انها گفتند. گویا این دسته از افراد بابت همین جایگاه‌های کوچک، کم‌ظرفیت و دور از زمین مسابقه‌ای که به زنان تعلق داده می‌شود هم غمگین بودند و جستوجو فرصتی برای جمع کردن این بساط می‌گشتند. این افراد مدعی شدند عمل سیدحسین حسینی جهت تضعیف جایگاه پلیس شده و وجود آن دختر استقلالی علتمی‌شود زنان نسبت به وجود در ورزشگاه مردد شوند!

در رابطه ممنوعیت مجدد ورود زنان به استادیوم‌ها بحثی نیست. همه می‌دانند این عمل نه برای خواست مردم و اهالی فوتبال که به واسطه سختی فیفا بوده است. بعد اگر مدیران فدراسیون یا حتی مقامات بالاتر که چند ماه پیش با اینفانتینو دیدار کردند، می‌توانند مقامات فیفا را راضی کنند بسم‌الله!  

در رابطه تضعیف جایگاه پلیس هم ذکر این مسئله الزامی است که در وهله نخست همان گونه که ذکر شد بهتر است ابتدا عکس العمل خود نیروی انتظامی را ببینیم چون احتمالا خود آنها اعتقادی به این که جایگاه‌شان تضعیف شده نداشته باشند و در وهله دوم به این مساله دقت کنیم که قطعا جایگاه نیروی انتظامی بالاتر از اینهاست که با یک برخورد چند ثانیه‌ای یا یک بگومگو بین بازیکنان و کادرفنی با حافظان نظم استادیوم که تقریبا امری روال در فوتبال ایران است، تضعیف شود.

اما می‌ماند آن جیمی‌جامپ. در همه دنیا ورود به زمین مسابقه به گفتن جیمی‌جامپ مخصوصا در جریان بازی ممنوع است و قوانین مشخصی در رابطه نحوه برخورد با آن شخص وجود دارد. ممنوعیت ورود به استادیوم یکی از رایج‌ترین جریمه‌ها است، اما در هیچ جای دنیا اشاره‌ای به نحوه پوشش جیمی‌جامپ یا جنسیت او نشده است. برای مثال نگفته‌اند اگر جیمی‌جامپ دختر می بود یا پسر یا فلان لباس را پوشیده می بود نوع برخورد تحول کند. این را از این جهت نوشتیم که همان دلواپسان مدعی شدند که مطابق قوانینی که در همه جای دنیا وجود دارد باید برخورد صورت می‌گرفت. دوستان! قوانین دنیا این شکلی است. 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع