کاهش قیمت مرغ به ۸۰ هزار تومان/ مازاد عرضه داریم
- کسب وکار

افت قیمت مرغ به ۸۰ هزار تومان/ مازاد اراعه داریم_دانش دوست

[ad_1]
به گزارش دانش دوست

کسب و کار نیوز- به حرف های رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی، مازاد اراعه مرغ نسبت به تقاضای آن در بازار به افت قیمت مرغ تا ۸۰ هزار تومان انجامیده که یقیناً این افت قیمت موقت است و در ماه آینده با افزایش تقاضا قیمت بالا می‌رود.

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی یوسف‌خانی، رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی تهران از پایین بودن مقطعی قیمت مرغ خبر داد و او گفت: اکنون قیمت مرغ زنده در هر کیلو به ۵۴ هزار تومان افت یافته در حالی که پیش‌تر ۶۰ هزار تومان در هر کیلو بوده است. او گفت: افت قیمت مرغ زنده به افت قیمت گوشت مرغ و رسیدن آن به ۸۰ هزار تومان در هر کیلو انجامیده و این در حالیست که این قیمت‌ها به سود تولیدکننده نیست و می‌تواند در بین‌زمان به افت جوجه‌ریزی و افزایش قیمت مرغ در بازار بینجامد.

یوسف‌خانی در ادامه گفت: اکنون مرغ با کیلویی ۸۰ هزار تومان در بازار اراعه می‌شود و یقیناً فروشندگان مجاز می باشند که قیمت آن را تا ۸۵ هزار تومان در هر کیلو بالا ببرند اما از آنجا که این روزها بازار مرغ با مازاد اراعه نسبت به تقاضا مواجه شده این کالا در برخی فروشگاه‌ها با اندکی پایین‌تر از این قیمت نیز فروخته می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی خاطرنشان کرد: به طور معمول در نیمه دوم فروردین هر سال رکود شدیدی برای بازار مرغ حاکم می‌شود که یقیناً موقت است و در ادامه سال با افزایش تقاضا قیمت بالا می‌رود تا تولیدکننده هم متضرر نشود.

وی اظهار کرد: تامین خوراک مرغ به خوبی صورت می‌گیرد و همین نوشته نیز عاملی است که به تحکیم اراعه و افت قیمت جاری انجامیده است.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع