بهترین رفتار پس از داد زدن سر کودک چیست؟
- سلامتی

بهترین حرکت بعد از داد زدن سر کودک چیست؟_دانش دوست

[ad_1]
به گزارش دانش دوست

امکان پذیر خشمگینی خود را برسرکودکان خودخالی کنند وبدون این‌که خودشان بخواهند،سرفرزندشان دادمی‌زنند و بعدا حس پشیمانی می‌کنند.

والدین می‌‎توانند نحوه سخن بگویید‌کردن خود با فرزندان را تحول دهند و به جای فریاد‌زدن، محترمانه با آنها او مباحثه کنند. فریاد کشیدن و داد زدن سر کودک تاثیرات منفی بسیاری روی مغز و احساسات او می‌گذارد وباعث می‌شود مطمعن کودک نسبت به والدین از بین برود. یقیناً این همه ماجرا نیست، بلکه کودکان با همین صدای بلند فریاد، دچارمشکلات روحی وجسمی نیز خواهد شد.

والدین بهتر است پیش از عصبانی‌شدن و بالا بردن صدا، خود را کنترل کنند. درابتداسعی کنند خود وسپس فرزندان‌شان را آرام کنند. کودکان در برخی اوقات رفتارهای اشتباهی دارند که بخشی از روال رشد آنان محسوب می‌شود.

با آنان به شکلی قاطع سخن بگویید کنید که به شأن آنان خدشه‌‌ای داخل نشود و در عین حال فهمید شوند برخی رفتارها غیرقابل تحمل می باشند. تفاوتی ندارد که کودک چه حسی دارد. به هر صورت باید برای او قیمت و احترام قائل شد.چنانچه والدینی غمگین یاعصبانی می باشند،بهتر است کودک رابفهمند، نه این‌که برای برخی رفتارهایش او را ملامت کنند.

 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع